Bryan Bouffier usedne na srpnové Barum Czech Rally Zlín do továrního Peugeotu 207 S2000. Potvrdil to sportovní ředitel Peugeotu Olivier Quesnel.
Jedenatřicetiletý Francouz Bryan Bouffier se letos účastní pouze národního šampionátu s továrně podporovaným Peugeotem 207 S2000. Na letošní Rally Bohemia, které se také účastnil, však podal vynikající výkon, když dokončil v nabité konkurenci jako druhý za tovární Škodou Hänninena. Zapůsobil tím na šéfa sportovního oddělení Peugeotu a zajistil si tím start v IRC s továrním vozem.
"Bouffier jezdí s Peugeotem ve Francii a na Bohemce za Hänninenem moc nezaostával i se starším motorem," říká Quesnel.
Na trati letošní Bohemia Rally
Bouffierova hlavní role bude podpořit stálé tovární posádky a pomoci Peugeotu v hodnocení značek. Quesnel prohlásil, že by se Bouffier mohl objevit na více podnicích IRC, protože Peugeot stále zůstává ve hře o pohár konstruktérů.
"Pokud chceme získat titul, musíme bojovat a Bouffier by nám mohl přinést další šanci. Ale kdyby to bylo nemožné, zastavili bychom to," uvedl dále Quesnel.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?