Bryan Bouffier usedne na srpnové Barum Czech Rally Zlín do továrního Peugeotu 207 S2000. Potvrdil to sportovní ředitel Peugeotu Olivier Quesnel.
Jedenatřicetiletý Francouz Bryan Bouffier se letos účastní pouze národního šampionátu s továrně podporovaným Peugeotem 207 S2000. Na letošní Rally Bohemia, které se také účastnil, však podal vynikající výkon, když dokončil v nabité konkurenci jako druhý za tovární Škodou Hänninena. Zapůsobil tím na šéfa sportovního oddělení Peugeotu a zajistil si tím start v IRC s továrním vozem.
"Bouffier jezdí s Peugeotem ve Francii a na Bohemce za Hänninenem moc nezaostával i se starším motorem," říká Quesnel.
Na trati letošní Bohemia Rally
Bouffierova hlavní role bude podpořit stálé tovární posádky a pomoci Peugeotu v hodnocení značek. Quesnel prohlásil, že by se Bouffier mohl objevit na více podnicích IRC, protože Peugeot stále zůstává ve hře o pohár konstruktérů.
"Pokud chceme získat titul, musíme bojovat a Bouffier by nám mohl přinést další šanci. Ale kdyby to bylo nemožné, zastavili bychom to," uvedl dále Quesnel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?