Mediaracing Mistrovství Slovenska v rally dnes pokračovalo čtvrtým podnikem, byla jím rally Lubeník. Po více jak 90 kilometrech rozložených do osmi rychlostních zkoušek přejel cílovou rampu jako vítěz Jožka Béreš ml. se speciálem Škoda Fabia S2000.
Kompletní fotogalerie ZDE
Mladší z rodiny Bérešů zvítězil v pěti rychlostních zkouškách před dalším jezdcem s mladoboleslavským speciálem, Grzegorzem Grzybem, který, i když vyhrál jen jednu rychlostní zkoušku, stačily mu vyrovnané časy na celkové druhé místo. Napomohlo mu k tomu také odstoupení Igora Drotára s Fabií WRC, který se se soutěží rozloučil na startu pátého měřeného úseku pro technickou závadu. Na druhého Grzyba se také snažil dotáhnout Jaroslav Melichárek. Pilot Mitsubishi Lancer WRC 05 měl však pomalejší začátek a tak mu i dva nejrychlejší časy v RZ a dvě druhá místa stačily „jen“ na bronzový stupeň.Na čtvrté „bramborové“ pozici dokončil soutěž Karel Trněný s Fabií WRC, jeden ze dvou českých zástupců na startu soutěže. Tím druhým byl Jarek Orsák, který však ze soutěže odstoupil v sedmém měřeném úseku právě ze čtvrté příčky. Za zmínku ještě stojí odstoupení nedávného účastníka naší bohemky Rzeznika před startem soutěže. Dalším podnikem Mediaracing Mistrovství Slovenska v rally bude začátkem srpna polská soutěž Rajd Rzeszowski.
Výsledky II. Rally Lubeník
1. Béreš ml. - Muller Škoda Fabia S2000 45:31,0
2. Grzyb - Zawada Škoda Fabia S2000 +19,1
3. Melichárek - Lasevič Mitsubishi Lanncer WRC 05 +27,7
4. Trněný - Pritzl Škoda Fabia WRC +55,6
5. Lapdavský - Lapdavský Peugeot 207 S2000 +3:06,4
6. Koňuch - Porubčan Suzuki Ignis S1600 +5:36,5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.