Bruno Magalhaes doufá, že mu předstartovní test, který mladý Portugalec absolvuje před startem sedmé soutěže seriálu IRC na Azorech, pomůže. Rally na Azorech se jede od 15. do 17. července.
Magalhaes sice nepatří k úplně nejrychlejším, ale zatím se mu podařilo bodovat na všech dosavadních šesti podnicích IRC, které se letos odjely. Tuto bilanci by chtěl potvrdit i na šotolinové rally, výborným výsledkem by byl zisk premiérového pódia.
"Test bude pro start hodně užitečný, protože mi umožní si opět zvyknout na řízení auta na nezpevněném povrchu. Většina z mých rivalů měla možnost po Ypres někde startovat, ale já ne, proto jsme naplánovali test na pondělí," říká jezdec Peugeot Sport Portugal.
"Doufám, že bych se mohl na této rally dostat na pódium. Bude to ale velmi složité, protože i zde bude hodně rychlých hochů, kteří bojují na čele soutěží už od prvních letošních kilometrů," říká své představy Portugalec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?