Bruno Magalhaes doufá, že mu předstartovní test, který mladý Portugalec absolvuje před startem sedmé soutěže seriálu IRC na Azorech, pomůže. Rally na Azorech se jede od 15. do 17. července.
Magalhaes sice nepatří k úplně nejrychlejším, ale zatím se mu podařilo bodovat na všech dosavadních šesti podnicích IRC, které se letos odjely. Tuto bilanci by chtěl potvrdit i na šotolinové rally, výborným výsledkem by byl zisk premiérového pódia.
"Test bude pro start hodně užitečný, protože mi umožní si opět zvyknout na řízení auta na nezpevněném povrchu. Většina z mých rivalů měla možnost po Ypres někde startovat, ale já ne, proto jsme naplánovali test na pondělí," říká jezdec Peugeot Sport Portugal.
"Doufám, že bych se mohl na této rally dostat na pódium. Bude to ale velmi složité, protože i zde bude hodně rychlých hochů, kteří bojují na čele soutěží už od prvních letošních kilometrů," říká své představy Portugalec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?