Úřadující šampión IRC, Kris Meeke, se nehodlá i přes několik letošních nehod smířit s prohrou v šampionátu. Obrovskou smůlu, která letos Ira provází, by chtěl prolomit už na dalším podniku IRC, kterým bude Sata Rallye Açores.
Jezdec týmu Peugeot UK je momentálně v šampionátu na pátém místě, 27 bodů za vedoucím Hänninenem. Nehoda na nedávno skončené Geko Ypres Rally znamenala letos už třetí nedokončení soutěže. „Obhajoba titulu se stává stále víc složitá. Možná, že budeme muset změnit náš přístup, s jakým nastupujeme do soutěží šampionátu IRC. Prostě nemůžeme jezdit v každé rally a každé zatáčce až na hraně samotného rizika. Ale Azory jsou úplně jiná soutěž, než byla Ypres. Doufám, že se mi zde bude dařit,“ říká Meeke.Společně se svým navigátorem, Paulem Naglem, dokázal Meeke na Azorech vyhrát hned při svém prvním startu, tedy vloni. Tehdy ho vítězství na této soutěži dostalo do čela hodnocení IRC, kde už setrval po zbytek roku 2009.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?