Toni Gardemeister se vrací do MS v automobilových soutěží. Dějištěm jeho návratu bude jeho domácí Finská rally, ve které bude létající Fin společně se svým spolujezdcem, Tapio Suominenem, pilotovat Ford Fiesta S2000 týmu A-Style.
„Už hodně dlouho jsem se snažil o zajištění startu na Rally Finland v této sezoně. Budu se snažit zajet dobrý výsledek, což by mi pomohlo v mých budoucích plánech. Chci udržet svoje jméno v popředí světové rally a ukázat, že jsem volným jezdcem na trhu pro rok 2011,“ popisuje své plány Fin.
Gardemeister má zkušenosti s vozy S2000 díky pár startům s Fiatem
Dva týdny před rally ve Finsku se Gardemeister postaví se stejným vozem na start estonské Mad-Croc Rally. „V dnešní ekonomické situaci je velmi složité sehnat sponzory a partnery, kteří dokáží sehnat rozpočet na tyto dvě soutěže. Ještě před Mad-Croc Rally Estonia na mne čeká 20-30km test. Soutěž v Estonsku je se svými 180 ostrými kilometry velmi dobrou příležitostí pro trénink před Finskem. Navíc tratě na jihu Estonska jsou velmi podobné těm finským.“
Toni letos na trati Rally Monte Carlo
„Také proto jsem se rozhodl i v Estonsku použít stejné pneumatiky, jako se používají ve světovém šampionátu. Chci si zde nastavit vůz pro Finsko. Mým cílem je na obou soutěžích boj o vítězství ve skupině S2000,“ zakončuje bývalý tovární jezdec Seatu, Škody, Fordu a Suzuki v MS.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?