Jan Kopecký si myslí, že nemá šanci dotáhnout vedoucího Loixe na Geko Ypres Rally. Po RZ 9 ztácel na Loixe 30,9 s.
Potom se mu sice podařilo čtyři testy v řadě vyhrát, jeho ztráta se však zúžila pouze o necelé tři vteřiny. Sám k tomu dodává: "Do cíle je ještě dlouhá cesta a Freddyho znalosti těchto tratí jsou značné. Myslím, že nebudeme schopni ho dohnat."
"Ypres je Ypres a nikdy nevíte, co se může stát. Mám velmi dobrý náskok, ale není těžké udělat nějakou chybu," podotýká Loix.
Kopecký má nyní velkou šanci dotáhnout se na v průběžném hodnocení šampionátu vedoucího Hänninena. Když by totiž dokočil druhý, stáhl by jeho náskok na tři body. Hänninen už po nehodě na RZ 4 nepokračuje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?