Belgium Geko Ypres Rally 2010 je tu a s ní očekávaná premiéra nové evoluce škodovácké "es dvoutisícovky". Podívejte se s námi na první fotky toho vozu přímo z belgických asfaltů.
Je vidět, že nový design Fabii sluší. Vypadá nyní usměvavěji, ale i dynamičtěji. Celkově se karosérie podle platných pravidel o 22 mm rozšíříla (z 1 798 mm na 1 820 mm). Dojmu širšího auta přispívají i více dozadu protáhlé reflektory a sloučené otvory na předním nárazníku.
Co je však očím běžných fanoušků zkryto, jsou úpravy sacího a výfukového potrubí, podvozku a odpružení. Zbarvení továrních vozů se mění jen nepatrně, na předním nárazníku se slila zelená barva z obou blatníků.
Fabie S2000 EVO II můžeme vidět v Belgii hned tři. Vedle Kopeckého a Hänninena se o přední příčky s tímto vozem pere domácí Freddy Loix.
Na dvou ostrých průjezdech v podání Hänninena si můžeme prohlédnout pozměněnou přední část.
Kopecký nám zase ukáže vůz zezadu a z boku.
Zde vidíme odlišné zbarvení třetího vozu, ve kterém sedí "Fast" Freddy Loix.
Foto: www.ircseries.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?