Belgium Geko Ypres Rally 2010 je tu a s ní očekávaná premiéra nové evoluce škodovácké "es dvoutisícovky". Podívejte se s námi na první fotky toho vozu přímo z belgických asfaltů.
Je vidět, že nový design Fabii sluší. Vypadá nyní usměvavěji, ale i dynamičtěji. Celkově se karosérie podle platných pravidel o 22 mm rozšíříla (z 1 798 mm na 1 820 mm). Dojmu širšího auta přispívají i více dozadu protáhlé reflektory a sloučené otvory na předním nárazníku.
Co je však očím běžných fanoušků zkryto, jsou úpravy sacího a výfukového potrubí, podvozku a odpružení. Zbarvení továrních vozů se mění jen nepatrně, na předním nárazníku se slila zelená barva z obou blatníků.
Fabie S2000 EVO II můžeme vidět v Belgii hned tři. Vedle Kopeckého a Hänninena se o přední příčky s tímto vozem pere domácí Freddy Loix.
Na dvou ostrých průjezdech v podání Hänninena si můžeme prohlédnout pozměněnou přední část.
Kopecký nám zase ukáže vůz zezadu a z boku.
Zde vidíme odlišné zbarvení třetího vozu, ve kterém sedí "Fast" Freddy Loix.
Foto: www.ircseries.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.