Jezdec BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu, Mikko Hirvonen, vyhrál 2010 Serbia Rally. Nejrychlejší čas zaznamenal na všech 17ti zkouškách.
Fin se asfaltové soutěže účastnil za volantem vozu Ford Focus RS WRC v rámci přípravy na nadcházející Rally Bulgaria, která je součástí WRC. Druhý dojel Petar Gioszew s Mitsubishi Lancer Evo IX a získal tak nejvíc bodů do hodnocení bulharského šampionátu. Třetí byl Ital, Marco Tempestini, s Peugeotem 207 S2000. Na čtvrtém místě je český speciál, Škoda Fabia S2000, který pilotoval Dimitar Iliev, ten během prvního dne ztratil několik minut výletem mimo trať.
Výsledky 2010 SERBIA RALLY:1. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN) Ford Focus RS WRC 09 2:00.27,8 (1. A8)2. Petar Gioszev/Dimitar Spasov (BG) Mitsubishi Lancer Evo IX +7.39,03. Marco Tempestini/Dorin Pulpea (I/RO) Peugeot 207 S2000 +9.34,54. Dimitar Iliev/Janaki Janakijev (BG) Skoda Fabia S2000 +9.48,85. Vladan Petrović/Srdjan Kondić (SRB) Subaru Impreza WRX STI N11 +10.56,46. Krum Donchev/Petar Jordanov (BG) Peugeot 207 S2000 +17.30,77. Tihomir Stratiev/Dorin Borisov (BG) Citroen C2 R2 Max +18.46,4 (1. A6)8. Vladica Rabrenović/Radmil Radivojević (SRB) Renault Clio RS +21.05,9 (1. N3)9. Tural Metkov/Wasko Christov (BG) Peugeot 206 RC +23.20,7 (2. N3)10. Emil Denev/Bogomił Nenov (BG) Renault Clio RS +23.58,3 (3. N3)
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.