Andreas Mikkelsen věří, že rychlost, kterou na Rally d’Italia-Sardegna ukázal je důkazem konkurenceschopnosti jeho Fiesty S2000 od M-Sportu.
Dvacetiletý Nor, který letos usedne do Fiesty M-Sportu na podnicích IRC dohromady sedmkrát, má za sebou premiéru v tomto šampionátu. Ačkoliv Mikkelsen po havárii odstoupil již první den, po návratu v rámci SupeRally zajížděl druhý den časy na úrovni nejrychlejší pětice.
"Víme, že potenciál určitě máme," říká Andreas. "Samozřejmě je tu velký prostor pro zlepšení mého jízdního stylu, optimálního setupu a pneumatik. Ale dohromady je to dobré a rozhodně je na čem pracovat."
Mikkelsen nebude chybět již příští týden na belgické Geko Ypres Rally. Ještě před tím se však do Belgie vydá na testy, se kterými mu bude pomáhat i velmi uznávaný inženýr Mathias Aubespin. Bez zajímavosti ani není, že Mikkelsen nyní sedlá Fietu, se kterou na úvodním podniku v Monte Carlu všem svým soupěřům ukázal Hirvonen záda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.