Andreas Mikkelsen věří, že rychlost, kterou na Rally d’Italia-Sardegna ukázal je důkazem konkurenceschopnosti jeho Fiesty S2000 od M-Sportu.
Dvacetiletý Nor, který letos usedne do Fiesty M-Sportu na podnicích IRC dohromady sedmkrát, má za sebou premiéru v tomto šampionátu. Ačkoliv Mikkelsen po havárii odstoupil již první den, po návratu v rámci SupeRally zajížděl druhý den časy na úrovni nejrychlejší pětice.
"Víme, že potenciál určitě máme," říká Andreas. "Samozřejmě je tu velký prostor pro zlepšení mého jízdního stylu, optimálního setupu a pneumatik. Ale dohromady je to dobré a rozhodně je na čem pracovat."
Mikkelsen nebude chybět již příští týden na belgické Geko Ypres Rally. Ještě před tím se však do Belgie vydá na testy, se kterými mu bude pomáhat i velmi uznávaný inženýr Mathias Aubespin. Bez zajímavosti ani není, že Mikkelsen nyní sedlá Fietu, se kterou na úvodním podniku v Monte Carlu všem svým soupěřům ukázal Hirvonen záda.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.