Juha Kankkunen bude v letošním roce startovat na Finské rally. Finský soutěžní jezdec usedne do vozu specifikace WRC!
Ten, kdo viděl vloni na Rally Legend bývalého soutěžního mistra světa, Juhu Kankkunena v akci, ví, že 51letý jezdec rozhodně ještě nepatří do starého železa. Teď navíc Fin dostal pro domácí soutěž nabídku, která se neodmítá. Konkrétně se jedná o start s vozem Ford Focus WRC při domácí Finské rally, vůz bude servisován M-Sportem.
"Před domácím podnikem si nedávám žádné cíle. Před startem bych měl absolvovat alespoň jednodenní test, abych se s novým WRC seznámil. V průběhu soutěže budu moct posoudit, jeslti jsou současné vozy opravdu lehčí na ovládání, než byly jejich předchůdci," říká Juho.
Poslední starty Kankkunena v MS s vozem WRC se datují do roku 2002, kdy se na vybraných soutěžích objevoval jako třetí jezdec továrho týmu Huindai WRT.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?