Juha Kankkunen bude v letošním roce startovat na Finské rally. Finský soutěžní jezdec usedne do vozu specifikace WRC!
Ten, kdo viděl vloni na Rally Legend bývalého soutěžního mistra světa, Juhu Kankkunena v akci, ví, že 51letý jezdec rozhodně ještě nepatří do starého železa. Teď navíc Fin dostal pro domácí soutěž nabídku, která se neodmítá. Konkrétně se jedná o start s vozem Ford Focus WRC při domácí Finské rally, vůz bude servisován M-Sportem.
"Před domácím podnikem si nedávám žádné cíle. Před startem bych měl absolvovat alespoň jednodenní test, abych se s novým WRC seznámil. V průběhu soutěže budu moct posoudit, jeslti jsou současné vozy opravdu lehčí na ovládání, než byly jejich předchůdci," říká Juho.
Poslední starty Kankkunena v MS s vozem WRC se datují do roku 2002, kdy se na vybraných soutěžích objevoval jako třetí jezdec továrho týmu Huindai WRT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.