Italský matodor při svém letošním prvním startu v IRC vystoupal až na druhý stupínek. Není tajemstvím, že by se rád ukázal i jinde v rámci šampionátu IRC.
Pětačtyřicetiletý Ital zakončil úvodní den ostrovní soutěže na prvním místě. Ač v závěru spadl až na druhé místo, hodně urputně se bránil útokům Honzy Kopeckého z továrního týmu Škoda, který nakonec dokonil třetí po velmi těsní bitvě.
Paolo Andreucci se chystá na Rally Sanremo, která se jede v září jako součást italského mistrovství a je také zařazena do kalendáře IRC. Jeho psolujezdky ně Anna Andreussi však přiznala, že by se velice rádi ukázali i na dalších podnicích IRC.
"Samozřejmě, chtěli bychom startovat na více podnicích IRC, ale rozhodnutí je otázkou pro Peugeotu. My pouze čekáme na zavolání," uvedla.
Svým druhým místem Andreucci vyletěl až na sedmé místo průbězného pořadí šampionátu, kde má už na dostřel i některé pravidelné účastníky. Jeho účast na dalších podnicích by byla jistě velkým spestřením.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?