Italský matodor při svém letošním prvním startu v IRC vystoupal až na druhý stupínek. Není tajemstvím, že by se rád ukázal i jinde v rámci šampionátu IRC.
Pětačtyřicetiletý Ital zakončil úvodní den ostrovní soutěže na prvním místě. Ač v závěru spadl až na druhé místo, hodně urputně se bránil útokům Honzy Kopeckého z továrního týmu Škoda, který nakonec dokonil třetí po velmi těsní bitvě.
Paolo Andreucci se chystá na Rally Sanremo, která se jede v září jako součást italského mistrovství a je také zařazena do kalendáře IRC. Jeho psolujezdky ně Anna Andreussi však přiznala, že by se velice rádi ukázali i na dalších podnicích IRC.
"Samozřejmě, chtěli bychom startovat na více podnicích IRC, ale rozhodnutí je otázkou pro Peugeotu. My pouze čekáme na zavolání," uvedla.
Svým druhým místem Andreucci vyletěl až na sedmé místo průbězného pořadí šampionátu, kde má už na dostřel i některé pravidelné účastníky. Jeho účast na dalších podnicích by byla jistě velkým spestřením.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?