Po vítězství na Sardinii Škoda ohlásila, že na nadcházející Geko Ypres Rally nasadí novou Fabii, Fabii S2000 EVO II. Domácí Freddy Loix bude třetím jezdcem.
Český tovární tým nespí na vavřínech. Po trojici vítězství v Argentině, na Kanárských ostrovech a na Sardinii pokračuje na plný plyn. Na dalším podniku v Belgii (24. až 26. června) nasadí druhou evoluci úspěšného modelu Fabia S2000.
Nejen patrným faceliftem je dobře rozeznatelná nová evoluce. Nová zbraň továrny využije i možnosti větší šířky vozu, která se zvedá ze stávajících 1 798 mm na 1 820 mm. Další změny se skrývyjí pos kapotou.
Vedle stabilních jezdců Juho Hänninena a Jana Kopeckého se do tovární Fabie posadí na domácím podniku i Freddy Loix. "Fast Freddy" se již v přepracované Fabii i svezl. "Není to jen rozšíření o dva centimetry. Hodně se zapracovalo i na podvozku a tlumičích. Hodně se zlepšila stabilita vozu při průjezdu rychlými zatáčkami a při brždění," hodnotil Belgičan.
Ani konkurence však nespí. U Peugeotu také přiravili nějaké změny, ne však tak výrazné, jako u Škody.
foto: rallye-info.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.