Po vítězství na Sardinii Škoda ohlásila, že na nadcházející Geko Ypres Rally nasadí novou Fabii, Fabii S2000 EVO II. Domácí Freddy Loix bude třetím jezdcem.
Český tovární tým nespí na vavřínech. Po trojici vítězství v Argentině, na Kanárských ostrovech a na Sardinii pokračuje na plný plyn. Na dalším podniku v Belgii (24. až 26. června) nasadí druhou evoluci úspěšného modelu Fabia S2000.
Nejen patrným faceliftem je dobře rozeznatelná nová evoluce. Nová zbraň továrny využije i možnosti větší šířky vozu, která se zvedá ze stávajících 1 798 mm na 1 820 mm. Další změny se skrývyjí pos kapotou.
Vedle stabilních jezdců Juho Hänninena a Jana Kopeckého se do tovární Fabie posadí na domácím podniku i Freddy Loix. "Fast Freddy" se již v přepracované Fabii i svezl. "Není to jen rozšíření o dva centimetry. Hodně se zapracovalo i na podvozku a tlumičích. Hodně se zlepšila stabilita vozu při průjezdu rychlými zatáčkami a při brždění," hodnotil Belgičan.
Ani konkurence však nespí. U Peugeotu také přiravili nějaké změny, ne však tak výrazné, jako u Škody.
foto: rallye-info.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?