Do sezony vstoupil Mikko Hirvonen vítězstvím ve Švédsku, ovšem od té doby jako by se hledal. Mikko nestačí tempu nejrychlejších a o vítězství vlastně od Švédska nebojoval.
Fin podle svých slov k rally v Portugalsku přistoupil jinak, než přistupoval k ostatním doposud odjetým šotolinovým soutěžím, a je potěšen výsledkem. Fin ale zároveň přiznává, že to nebylo úplně ono. Mikko získal při Rally de Portugal druhé po soubě jdou umístění na čtvrtém místě a mezi jezdci je třetí, 50 bodů za Sébastienem Loebem.
"Po Novém Zélandu jsem byl sám se sebou mnohem více spokojený. Jsem si jistý, že na zbývajících třech šotolinových podnicích budeme mnohem víc konkurenceschopní. Povrch je na nich totiž trošku měkčí, a tak se mohou pneumatiky více "zakousnout" do šotoliny," doufá Mikko.
"V Portugalsku to bylo odlišné. Zdejší povrch je velmi tvrdý, takže při prvních průjezdech vlastně pneumatiky pouze klouzaly po šotolině. Ve druhých byla sice už stopa vyjetá, ale byla docela úzká. Museli jste se v ní udržet, pokud jste chtěli být rychlí. Na zbývající tři šotoliny si věřím. Všechny tři soutěže dobře znám a mám je rád," vyhlašuje jednička Fordu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.