Do sezony vstoupil Mikko Hirvonen vítězstvím ve Švédsku, ovšem od té doby jako by se hledal. Mikko nestačí tempu nejrychlejších a o vítězství vlastně od Švédska nebojoval.
Fin podle svých slov k rally v Portugalsku přistoupil jinak, než přistupoval k ostatním doposud odjetým šotolinovým soutěžím, a je potěšen výsledkem. Fin ale zároveň přiznává, že to nebylo úplně ono. Mikko získal při Rally de Portugal druhé po soubě jdou umístění na čtvrtém místě a mezi jezdci je třetí, 50 bodů za Sébastienem Loebem.
"Po Novém Zélandu jsem byl sám se sebou mnohem více spokojený. Jsem si jistý, že na zbývajících třech šotolinových podnicích budeme mnohem víc konkurenceschopní. Povrch je na nich totiž trošku měkčí, a tak se mohou pneumatiky více "zakousnout" do šotoliny," doufá Mikko.
"V Portugalsku to bylo odlišné. Zdejší povrch je velmi tvrdý, takže při prvních průjezdech vlastně pneumatiky pouze klouzaly po šotolině. Ve druhých byla sice už stopa vyjetá, ale byla docela úzká. Museli jste se v ní udržet, pokud jste chtěli být rychlí. Na zbývající tři šotoliny si věřím. Všechny tři soutěže dobře znám a mám je rád," vyhlašuje jednička Fordu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.