Organizátoři Mad-Croc Rally Estonia potvrdili, že se na start postaví bývalý tovární jezdec Subaru, Fordu a Peugeotu, Markko Märtin. Estonec pojede s Fordem Focus RS WRC specifikace 2003.
Märtin pojede s Fordem Focus RS WRC 03, který sám popisuje jako nejlepší vůz, s jakým v MS kdy jezdil. Normálně s ním v estonském šampionátu startuje Georg Gross.
Poslední mezinárodní rally, kterou Markko jel, byla v roce 2006 Cork 20 Rally. Poslední start v MS se datuje do roku 2005 a byla jím tragická Rally GB, při níž Märtin vyletěl s Peugeotem 307 WRC z tratě a narazil do stromu. Nehodu nepřežil jeho spolujezdec Michael Park.
Mad-Croc Rally Estonia se jede od 16. do 18. června jako kandidátský podnik IRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?