Sébastien Ogier řekl, že start do druhé etapy Rally d’Italia-Sardegna není pravděpodobný. Francouz musel odstoupit ze soutěže už při první rychlostní zkoušce.
26letý Francouz musel na začátku úvodní RZ prvního dne Italské rally zastavit, aby vymělin pneumatiku s defektem. Poté, asi 7km před cílem téměř 29 kilometrové úvodní RZ, byl donucen zastavit na dobro. Důvodem byl přehřívající motor jeho Peugeotu 207 S2000.„Hned v úvodní rychlé sekci po startu jsme udělali defekt. Vjel jsem jen trošku do trávy, jenže tyto pneumatiky jsou méně odolné vůči proražení, než ty, které používáme na voze WRC. Nebyl to však závažný problém. Ten přišel sedm kilometrů před koncem RZ, kdy se nám rozsvítila kontrolka přehřívajícího se motoru a museli jsme zastavit,“ popisuje své zážitky na RZ1 čerstvý vítěz Rally de Portugal.„Snažili jsme se přijít na problém a vyřešit chlazení motoru, jenže jsme odhalili, že je to na rychlostní zkoušce neopravitelný problém. V motoru už jsme totiž neměli žádnou vodu. Nemyslím si, že bychom startovali zítra, protože k tomu není žádný důvod,“ vylučuje start v zítřejší etapě mladík.A dodává: „Tohle je ale rally. Je to mechanický sport a může být frustrující. Je to velmi špatný pocit, když skončíte v soutěži už na první RZ.“ Další soutěží IRC, kterou Ogier absolvuje, bude červnová Geko Ypres Rally v Belgii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?