Sébastien Ogier řekl, že start do druhé etapy Rally d’Italia-Sardegna není pravděpodobný. Francouz musel odstoupit ze soutěže už při první rychlostní zkoušce.
26letý Francouz musel na začátku úvodní RZ prvního dne Italské rally zastavit, aby vymělin pneumatiku s defektem. Poté, asi 7km před cílem téměř 29 kilometrové úvodní RZ, byl donucen zastavit na dobro. Důvodem byl přehřívající motor jeho Peugeotu 207 S2000.„Hned v úvodní rychlé sekci po startu jsme udělali defekt. Vjel jsem jen trošku do trávy, jenže tyto pneumatiky jsou méně odolné vůči proražení, než ty, které používáme na voze WRC. Nebyl to však závažný problém. Ten přišel sedm kilometrů před koncem RZ, kdy se nám rozsvítila kontrolka přehřívajícího se motoru a museli jsme zastavit,“ popisuje své zážitky na RZ1 čerstvý vítěz Rally de Portugal.„Snažili jsme se přijít na problém a vyřešit chlazení motoru, jenže jsme odhalili, že je to na rychlostní zkoušce neopravitelný problém. V motoru už jsme totiž neměli žádnou vodu. Nemyslím si, že bychom startovali zítra, protože k tomu není žádný důvod,“ vylučuje start v zítřejší etapě mladík.A dodává: „Tohle je ale rally. Je to mechanický sport a může být frustrující. Je to velmi špatný pocit, když skončíte v soutěži už na první RZ.“ Další soutěží IRC, kterou Ogier absolvuje, bude červnová Geko Ypres Rally v Belgii.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?