AKTUALIZACE V CÍLI; Dosavadní lídr Meeke havaroval a ze soutěže odstoupil. Opět se tak vzdálil své myšlence zopakovat svůj loňský titul.
Výsledky v cíli (po RZ 13):
Dalo by se řící, že dnešní dopoledne se neslo ve znamení nástupu značky Škoda do vedoucích pozic průběžného pořadí soutěže. Ač byl hned na první RZ nejrychlejší Meeke, druhý a třetí čas patřil dvojici továrních jezdců Škody v pořadí Hänninen, Kopecký. To byl také poslední Meekeho úspěch na této soutěži. Následjící RZ 9 už nejrychleji zajel Kopecký, těsně následován Hänninenem s odtupem 0,8 s. Už na RZ 10 skončila soutěž pro Meekea. Svoji nahu přehnal a rozbil vůz natolik, že nebyl schopen v soutěži pokračovat.
V odpolední sekci se již pořadí tolik neměnilo. Pořadí časů na RZ 11 bylo Andreucci, Kopecký, Hänninen, Mikkelsen a Neuville. Podobně dopadla i RZ12, jen na druhý čas dosáhl Kopecký, kterého jistě musí mrzet smůla z první etapy. Kdyby nebylo defektu, mohl bojovat o vítězství. Výsledky spečetila RZ 13, kde symbolicky vyhrál domácí borec Andreucci, který nakonec skončil před Kopeckým o velmi hubených 2,6 s.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 2:31:28,6 --- 2. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +35,6 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +38,2 4. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +5:58,6 5. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +9:55,8 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +10:12,3 7. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +11:33,4 8. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +11:58,1 9. Bordignon F. - Bardini J. Subaru Impreza STi +19:56,2 10. +21:07,0
Po RZ 7:Odpad favoritů Ogiera s Wilksem a havárie další posádek. To je letošní náročná Rally Sardinia. Alespoň první den byl takový. Pro českého fanouška je dobře, že v soutěži pokračují obě tovární škodovky. O tom kdo celou soutěž vyhraje rozhodne zítřejší druhá etapa.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 1:13:34,2 --- 2. Meeke K. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 +7,4 3. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 +11,3 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +41,2 5. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +2:55,4 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +3:46,3 7. Andersson P. - Fredriksson A. Mitsubishi Lancer EVO X +5:31,7 8. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +5:35,4 9. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +5:37,8 10. Magalh?es B. - Magalh?es C. Peugeot 207 S2000 +6:24,0Na Sardinii se dějí věci. Už na RZ2 havaroval se svou Fabií Wilks, když najel příliš rychle do zatáčky a poslal Fabii do velkých kamenů. Po vystoupení z auta bylo jané, že bude potřebovat neodkladnou zdravotnickou pomoc. Byl povolán vrtulník a odvezl jezdce do nemocnice. Podle prvních zpráv to vypadá na silné pohmožděniny okolo páteře.
V soutěži už nepokračuje ani Ogier, když mu na jeho Peugeotu přestal fungovat motor v RZ2 . Vypádá to, že nezasáhne ani do zítřejšího závodění v rámci superrally.
Mimo trať skončil i Wittman s peugeotem na RZ 5. Fiestu S 2000 rozbil i Mikkelsen.
Ve vedení po RZ5 je Chris Meeke s Peugeotem. Druhé místo patří Andreucci a třetí je Hänninen a čtvrtý Kopecký, když vyhrál RZ 5.
Statečně bojuje i Tomáš Pletka s Františkem Rajnohou a Citroenem C2R2 MAX. Absolutně jim patří 23. místo, ve třídě jsou třetí.
Výsledky po RZ5
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke K. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 58:32,1 --- 2. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +12,2 3. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 +13,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +44,6 5. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +2:15,6 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +2:40,1 7. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +4:20,5 8. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +4:37,3 9. Andersson P. - Fredriksson A. Mitsubishi Lancer EVO X +5:14,9 10. Dettori G. - Corda M. Mitsubishi Lancer EVO IX +5:38,1Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?