AKTUALIZACE V CÍLI; Dosavadní lídr Meeke havaroval a ze soutěže odstoupil. Opět se tak vzdálil své myšlence zopakovat svůj loňský titul.
Výsledky v cíli (po RZ 13):
Dalo by se řící, že dnešní dopoledne se neslo ve znamení nástupu značky Škoda do vedoucích pozic průběžného pořadí soutěže. Ač byl hned na první RZ nejrychlejší Meeke, druhý a třetí čas patřil dvojici továrních jezdců Škody v pořadí Hänninen, Kopecký. To byl také poslední Meekeho úspěch na této soutěži. Následjící RZ 9 už nejrychleji zajel Kopecký, těsně následován Hänninenem s odtupem 0,8 s. Už na RZ 10 skončila soutěž pro Meekea. Svoji nahu přehnal a rozbil vůz natolik, že nebyl schopen v soutěži pokračovat.
V odpolední sekci se již pořadí tolik neměnilo. Pořadí časů na RZ 11 bylo Andreucci, Kopecký, Hänninen, Mikkelsen a Neuville. Podobně dopadla i RZ12, jen na druhý čas dosáhl Kopecký, kterého jistě musí mrzet smůla z první etapy. Kdyby nebylo defektu, mohl bojovat o vítězství. Výsledky spečetila RZ 13, kde symbolicky vyhrál domácí borec Andreucci, který nakonec skončil před Kopeckým o velmi hubených 2,6 s.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 2:31:28,6 --- 2. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +35,6 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +38,2 4. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +5:58,6 5. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +9:55,8 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +10:12,3 7. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +11:33,4 8. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +11:58,1 9. Bordignon F. - Bardini J. Subaru Impreza STi +19:56,2 10. +21:07,0
Po RZ 7:Odpad favoritů Ogiera s Wilksem a havárie další posádek. To je letošní náročná Rally Sardinia. Alespoň první den byl takový. Pro českého fanouška je dobře, že v soutěži pokračují obě tovární škodovky. O tom kdo celou soutěž vyhraje rozhodne zítřejší druhá etapa.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 1:13:34,2 --- 2. Meeke K. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 +7,4 3. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 +11,3 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +41,2 5. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +2:55,4 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +3:46,3 7. Andersson P. - Fredriksson A. Mitsubishi Lancer EVO X +5:31,7 8. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +5:35,4 9. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +5:37,8 10. Magalh?es B. - Magalh?es C. Peugeot 207 S2000 +6:24,0Na Sardinii se dějí věci. Už na RZ2 havaroval se svou Fabií Wilks, když najel příliš rychle do zatáčky a poslal Fabii do velkých kamenů. Po vystoupení z auta bylo jané, že bude potřebovat neodkladnou zdravotnickou pomoc. Byl povolán vrtulník a odvezl jezdce do nemocnice. Podle prvních zpráv to vypadá na silné pohmožděniny okolo páteře.
V soutěži už nepokračuje ani Ogier, když mu na jeho Peugeotu přestal fungovat motor v RZ2 . Vypádá to, že nezasáhne ani do zítřejšího závodění v rámci superrally.
Mimo trať skončil i Wittman s peugeotem na RZ 5. Fiestu S 2000 rozbil i Mikkelsen.
Ve vedení po RZ5 je Chris Meeke s Peugeotem. Druhé místo patří Andreucci a třetí je Hänninen a čtvrtý Kopecký, když vyhrál RZ 5.
Statečně bojuje i Tomáš Pletka s Františkem Rajnohou a Citroenem C2R2 MAX. Absolutně jim patří 23. místo, ve třídě jsou třetí.
Výsledky po RZ5
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke K. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 58:32,1 --- 2. Andreucci P - Andreussi A. Peugeot 207 S2000 +12,2 3. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 +13,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +44,6 5. Neuville T. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +2:15,6 6. Arminen T. - Nikkola T. Subaru Impreza STi N15 +2:40,1 7. Ricci L. - Pfister C. Subaru Impreza STi N14 +4:20,5 8. Batistini D. - Pinelli F. Peugeot 207 S2000 +4:37,3 9. Andersson P. - Fredriksson A. Mitsubishi Lancer EVO X +5:14,9 10. Dettori G. - Corda M. Mitsubishi Lancer EVO IX +5:38,1Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?