Ogier se netají svými tipy na vítěze na Sardinii. Zatím co on se ze začátku bude muset prát s první startovní pozicí, Mikkelsen vyrazí až jako dvanáctý.
Ogier věří, že mladý Nor, který na italském ostrově startuje svůj sedmidílný program v IRC, bude velmi silným soupeřem a díky své startovní pozici může zajíźdět dobré časy. Mikkelsen, který bude sedlat Fiestu S2000 M-Sportu, bude startovat na prvních šesti testech až jako dvanáctý (má startovní číslo 12).
"Je také možné, že se Mikkelsen dostane v sobotu večer do vedení. Díky tomu by v neděli startoval jako desátý a tím by mohl mít otevřenou cestu k vítězství," netají se tipováním Ogier.
Ogier bude na prvních šesti vložkách startovat jako první. Sám k tomu dodává: "Být na trati první je nevýhoda. To je jasné. Ale já se budu snažit ze sebe a z Peugeotu dostat maximu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?