Ogier se netají svými tipy na vítěze na Sardinii. Zatím co on se ze začátku bude muset prát s první startovní pozicí, Mikkelsen vyrazí až jako dvanáctý.
Ogier věří, že mladý Nor, který na italském ostrově startuje svůj sedmidílný program v IRC, bude velmi silným soupeřem a díky své startovní pozici může zajíźdět dobré časy. Mikkelsen, který bude sedlat Fiestu S2000 M-Sportu, bude startovat na prvních šesti testech až jako dvanáctý (má startovní číslo 12).
"Je také možné, že se Mikkelsen dostane v sobotu večer do vedení. Díky tomu by v neděli startoval jako desátý a tím by mohl mít otevřenou cestu k vítězství," netají se tipováním Ogier.
Ogier bude na prvních šesti vložkách startovat jako první. Sám k tomu dodává: "Být na trati první je nevýhoda. To je jasné. Ale já se budu snažit ze sebe a z Peugeotu dostat maximu."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?