Franz Wittmann a Klaus Wicha se už nemůžou dočkat. Letos poprvé totiž budou moci ukázat svoje přednosti na šotolině. Bude to vlastně velká premiéra: duo týmu Interwetten Racing se vlastně vůbe cpoprvé ukáže s Peugeotem 207 S2000 na čistě šotolinové soutěži. Bude tak navazovat na své velmi slibné dosavadní výkony, které však zatím nebyly odměněny bodovým ziskem. Nyní na Sardínii ze sebe Franz Wittmann vydá vše, aby si nějaké do celkového hodnocení IRC připsal.
"Velice se těším, protože šotolina je stále ještě můj nejoblíbenější povrch. Navzdory všemu nadšení ale nezapomínejme, že jsem neměl možnost ani jednoho dne testování. V boji o obdy budeme čelit šestnácti velmi silným soupeřům, kteří také disponují vozy S2000. Ale tato výzva nás ještě víc motivuje," nechal se slyšet mladý Rakušan.
Taktika mladého jezdce, který podle pravidel bude s vozem s číslem 9 startovat jako druhý, je jasná.
"Když jsou na startovní listině jména jako Ogier, Hanninen, Meeke, Andersson nebo Andreucci, nemůže člověk jen čekat a potom sledovat, co se stane. Budeme se snažit aktivně zúročit naše šancem a ukázat, co jsme se zatím naučili," vysvětluje jezdec stáje Interwetten Racing.
Startovní ceremoniál Rally d’Italia Sardegna 2010 se bude v Cagliari konat již zítra v osm hodin večer. Itenerář zahnuje celkem dvanáct RZ o celkové délce 218,70 km.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?