Franz Wittmann a Klaus Wicha se už nemůžou dočkat. Letos poprvé totiž budou moci ukázat svoje přednosti na šotolině. Bude to vlastně velká premiéra: duo týmu Interwetten Racing se vlastně vůbe cpoprvé ukáže s Peugeotem 207 S2000 na čistě šotolinové soutěži. Bude tak navazovat na své velmi slibné dosavadní výkony, které však zatím nebyly odměněny bodovým ziskem. Nyní na Sardínii ze sebe Franz Wittmann vydá vše, aby si nějaké do celkového hodnocení IRC připsal.
"Velice se těším, protože šotolina je stále ještě můj nejoblíbenější povrch. Navzdory všemu nadšení ale nezapomínejme, že jsem neměl možnost ani jednoho dne testování. V boji o obdy budeme čelit šestnácti velmi silným soupeřům, kteří také disponují vozy S2000. Ale tato výzva nás ještě víc motivuje," nechal se slyšet mladý Rakušan.
Taktika mladého jezdce, který podle pravidel bude s vozem s číslem 9 startovat jako druhý, je jasná.
"Když jsou na startovní listině jména jako Ogier, Hanninen, Meeke, Andersson nebo Andreucci, nemůže člověk jen čekat a potom sledovat, co se stane. Budeme se snažit aktivně zúročit naše šancem a ukázat, co jsme se zatím naučili," vysvětluje jezdec stáje Interwetten Racing.
Startovní ceremoniál Rally d’Italia Sardegna 2010 se bude v Cagliari konat již zítra v osm hodin večer. Itenerář zahnuje celkem dvanáct RZ o celkové délce 218,70 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.