Poté, co bylo oznámeno, že Henniga Solberga nahradí ve voze Ford Focus WRC při rally v Bulharsku P. – G. Andersson, se začalo spekulovat o možnosti startu Henninga s Fordem Fiesta S2000.
„Pokud pojedu v Bulharsku, tak to bude s Fiestou,“ říká Solberg. V programu staršího ze sourozenecké dvojice Solbergů ještě kromě rally v Bulharsku nefiguruje asfaltová rally v Německu. Asfalt nikdy nepatřil mezi oblíbené povrchy Nora, když jeho nejlepší výsledek je 4. místo z rally v Irsku 2009.Malcolm Wilson také podotkl, že start Anderssona nebude čistě komerční záležitostí (M-Sportu by musel Švéd platit), ale i tým se na jeho startu bude muset podílet. I když Andersson rozhodně není považován za asfaltového experta, dostal přednost před Henningem.
Henning Solberg na trati Irské rally 2009
„Bude zajímavé, jak si s tím startem poradí. Určitě na něho bude upřená velká pozornost. V našich očích byl vždy Andersson hodně ceněný,“ říká k celé záležitosti Wilson. Ten také potvrdil, že se zatím jedná o pouze jednorázový start, ale v případě dobrého výsledku má dveře otevřené. Další start Henninga Solberga s vozem WRC tak bude až rally ve Finsku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?