Poté, co bylo oznámeno, že Henniga Solberga nahradí ve voze Ford Focus WRC při rally v Bulharsku P. – G. Andersson, se začalo spekulovat o možnosti startu Henninga s Fordem Fiesta S2000.
„Pokud pojedu v Bulharsku, tak to bude s Fiestou,“ říká Solberg. V programu staršího ze sourozenecké dvojice Solbergů ještě kromě rally v Bulharsku nefiguruje asfaltová rally v Německu. Asfalt nikdy nepatřil mezi oblíbené povrchy Nora, když jeho nejlepší výsledek je 4. místo z rally v Irsku 2009.Malcolm Wilson také podotkl, že start Anderssona nebude čistě komerční záležitostí (M-Sportu by musel Švéd platit), ale i tým se na jeho startu bude muset podílet. I když Andersson rozhodně není považován za asfaltového experta, dostal přednost před Henningem.
Henning Solberg na trati Irské rally 2009
„Bude zajímavé, jak si s tím startem poradí. Určitě na něho bude upřená velká pozornost. V našich očích byl vždy Andersson hodně ceněný,“ říká k celé záležitosti Wilson. Ten také potvrdil, že se zatím jedná o pouze jednorázový start, ale v případě dobrého výsledku má dveře otevřené. Další start Henninga Solberga s vozem WRC tak bude až rally ve Finsku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?