Tovární jezdec Škody Motorsport, Fin Juho Hänninen tipuje, že Ogier bude na Sardínii jeho největším soupeřem.
Čerstvý vítěz Portugalské rally, která je součástí Mistrovství světa, bude na tomto šotolinovém podniku sedlat Peugeot 207 S2000. Hänninen, který vede díky sérii pódiových umístění hodnocení jezdců IRC, to vidí následovně: "Ogier bude velmi rychlý, protože bude na této soutěži myslet pouze na vítězství, zatímco já musím myslet i na celkový vývoj šampionátu a na boj o titul. Proto také nebudu moci tolik riskovat. Samozřejmě, že se poperu o vítězství, ale vím, že bojovat proti Ogierovi nebude vůbec lehké."
Když Ogier startoval v IRC naposledy (letošní Monte Carlo), tak doslova létal
Na Ogierově vítězné Portugalské rally Hänninen startoval také. V pátek jasně ukazoval, že nejrychlejší speciál S2000 je právě ten jeho. Další dny ale chyboval a po nehodě soukromou Fabii do cíle nedovezl.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?