Čtyřicet pět posádek si to rozdá během pátého dílu šampionáti IRC na sardínijské šotolině.
Na tomto šotolinovém podniku budou startovat posádky z osmnácti zemí a bude to poprvé, co je soutěž na tomto středomořském ostrově zařazena do kalendáře IRC. V seznamu přihlášených, který pořadatelé zveřejnili, je možno najít vozy deseti značek, z nichž sedm může bodovat do hodnocení IRC. Bohužel však nebudeme mít ani na Sardínii možnost vidět malajské Protony, které díky problémům s přípravou odstartují až na Ypres Rally.
Startovní listině vévodí s číslem 1 z WRC známý Sébastien Ogier, který pojeden s jedním z dvanácti Peugeotů 207 Super 2000. Dále vám nabízíme prvních patnáct jezdců startovní listiny:
st. č. 1 Sébastien Ogier (FRA) - Julien Ingrassia (FRA) Peugeot 207 S20002 Juho Hänninen (FIN) - Mikko Markkula (FIN) Škoda Fabia S20003 Kris Meeke (GBR) - Paul Nagle (IRL) Peugeot 207 S20004 Yazeed Al Rajhi (SAU) - Matthieu Baumel (FRA) Peugeot 207 S20005 P-G Andersson (SWE) - Anders Fredriksson (SWE) Mitsubishi Lancer EX6 Jan Kopecký (CZE) - Petr Starý (CZE) Škoda Fabia S20007 Guy Wilks (GBR) - Phil Pugh (GBR) Škoda Fabia S20008 Bruno Magalh?es (POR) - Carlos Magalhaes (POR) Peugeot 207 S20009 Franz Wittmann (AUT) - Klaus Wicha (GER) Peugeot 207 S200010 Thierry Neuville (BEL) - Nicolas Klinger (FRA) Peugeot 207 S200011 Paolo Andreucci (ITA) - Anna Andreussi (ITA) Peugeot 207 S200012 Andreas Mikkelsen (NOR) - Ola Floene (NOR) Ford Fiesta S200014 Teemu Arminen (FIN) - Tuomo Nikkola (FIN) Subaru Impreza WRX15 Burcu Çetinkaya (TUR) - Cicek Guney (TUR) Peugeot 207 S200016 Mauro Trentin (ITA) - lavio Zanella (ITA) Peugeot 207 S2000
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?