Tovární jezdec Fordu v MS, Mikko Hirvonen, odstartuje na Serbia Rally v rámci přípravy na asfaltovou Bulharskou rally, která zažije letos premiéru v MS. Fin start pojme jako test před asfaltovým závodem MS.
Jezdce Citroënu bude velmi těžké porazit na zpevněném povrchu. To moc dobře vědí u Fordu, a tak v rámci přípravy na čtyři asfaltové podniky, které se jedou v druhé polovině šampionátu, vysílají svého jezdce Hirvonena na Serbia Rally.„Tohle bude skvělá příprava na asfaltové soutěže druhé poloviny šampionátu. Tahle sezona odstartovala na šotolinových tratích. Moje poslední asfaltová soutěž byla rally ve Španělsku v říjnu minulého roku,“ připomíná dlouhou pauzu Mikko.„Serbia Rally mi nabídne možnost se opět sžít s vozem na tomto typu povrchu. Tento start beru čistě jako test, který mi má pomoci zlepšit moje pocity z vozu Ford Focus WRC na asfaltu,“ říká Fin. Hirvonen také absolvoval asfaltový test ve Velké Británii krátce po příletu z Nového Zélandu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.