Tovární jezdec Fordu v MS, Mikko Hirvonen, odstartuje na Serbia Rally v rámci přípravy na asfaltovou Bulharskou rally, která zažije letos premiéru v MS. Fin start pojme jako test před asfaltovým závodem MS.
Jezdce Citroënu bude velmi těžké porazit na zpevněném povrchu. To moc dobře vědí u Fordu, a tak v rámci přípravy na čtyři asfaltové podniky, které se jedou v druhé polovině šampionátu, vysílají svého jezdce Hirvonena na Serbia Rally.„Tohle bude skvělá příprava na asfaltové soutěže druhé poloviny šampionátu. Tahle sezona odstartovala na šotolinových tratích. Moje poslední asfaltová soutěž byla rally ve Španělsku v říjnu minulého roku,“ připomíná dlouhou pauzu Mikko.„Serbia Rally mi nabídne možnost se opět sžít s vozem na tomto typu povrchu. Tento start beru čistě jako test, který mi má pomoci zlepšit moje pocity z vozu Ford Focus WRC na asfaltu,“ říká Fin. Hirvonen také absolvoval asfaltový test ve Velké Británii krátce po příletu z Nového Zélandu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.