Tovární jezdec Fordu v MS, Mikko Hirvonen, odstartuje na Serbia Rally v rámci přípravy na asfaltovou Bulharskou rally, která zažije letos premiéru v MS. Fin start pojme jako test před asfaltovým závodem MS.
Jezdce Citroënu bude velmi těžké porazit na zpevněném povrchu. To moc dobře vědí u Fordu, a tak v rámci přípravy na čtyři asfaltové podniky, které se jedou v druhé polovině šampionátu, vysílají svého jezdce Hirvonena na Serbia Rally.„Tohle bude skvělá příprava na asfaltové soutěže druhé poloviny šampionátu. Tahle sezona odstartovala na šotolinových tratích. Moje poslední asfaltová soutěž byla rally ve Španělsku v říjnu minulého roku,“ připomíná dlouhou pauzu Mikko.„Serbia Rally mi nabídne možnost se opět sžít s vozem na tomto typu povrchu. Tento start beru čistě jako test, který mi má pomoci zlepšit moje pocity z vozu Ford Focus WRC na asfaltu,“ říká Fin. Hirvonen také absolvoval asfaltový test ve Velké Británii krátce po příletu z Nového Zélandu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?