Tři otázky pro Benoit Nogiera, šéfa Citroën Junior týmu.
Vraťme se na Nový Zéland… Jak hodnotíte výkon Sébastiena Ogiera?„Nový Zéland byl velkým zážitkem pro celý tým. Musím zopakovat, že Sébastien se s autem cítil velice dobře. Jel naplno od začátku bez toho, že by mu někdo něco radil. Neustále naplno útočil a doufám, že tohle rozpoložení v něm je pořád. Bylo to poprvé, co byl přinucen takto útočit od začátku až do konce. Určitě se mu tato zkušenost hodí v budoucnu." Od začátku sezony nikdo z Citroën Junior Teamu na C4 WRC neměl žádné technické problémy. To je pro vás určitě veliká satisfakce, že?„Je to výsledek tvrdé několikaměsíční práce celého týmu. Naše konstrukce vyprodukovala nejlepší auta WRC a my děláme všechno, abychom z nich vytěžili maximum. Od lidí, kteří připravují náhradní díly, až po inženýry, kteří analyzují data, je to dlouhá práce, která nám umožňuje těžit z vysoké míry spolehlivosti vozů. Nesmíme zapomenout ani na množství práce, která souvisí se samotnou přípravou aut a pilotů před každou soutěží. Tato důslednost a profesní zkušenosti přinášejí to, že jsme schopní produkovat výsledky." Teď sezona pokračuje v Portugalsku, které není nové pro Sébastiena Ogiera, ale je novinkou pro Kimi Räikkönena. Jaké jsou vaše cíle?„Kimi má pořád stejný cíl - pokračovat v práci, kterou začal na startu sezony, nic víc a nic méně. Nepochybně bude mít těžší pozici než ostatní, kteří už v Portugalsku startovali. Je si velmi dobře vědom toho, že je před ním ještě dlouhá cesta, ale společně s Kajem mají extrémně profesionální přístup. Sébastien se potřebuje udržet ve hře. I když jeho nedávné výsledky byly vynikající, nemělo by to ovlivnit jeho myšlení, což vidím jako rozhodující. Jeho cíl je na startu jasný - bojovat se čtyřmi továrními piloty. Zatím jsme lepší, než jsme si plánovali před začátkem sezony, ale naše mise není kompletní. Sébastien potřebuje dojet do cíle a tudíž neudělat chybu."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?