Naše mise není kompletní

rally cyprus
rally cyprus, foto: Citroën Sport
iAdam 26. května 2010 19:58
Sdílej:

Tři otázky pro Benoit Nogiera, šéfa Citroën Junior týmu.

Vraťme se na Nový Zéland… Jak hodnotíte výkon Sébastiena Ogiera?„Nový Zéland byl velkým zážitkem pro celý tým.  Musím zopakovat, že Sébastien se s autem cítil velice dobře. Jel naplno od začátku bez toho, že by mu někdo něco radil.  Neustále naplno útočil a doufám, že tohle rozpoložení v něm je pořád. Bylo to poprvé, co byl přinucen takto útočit od začátku až do konce. Určitě se mu tato zkušenost hodí v budoucnu." Od začátku sezony nikdo z Citroën Junior Teamu na C4 WRC neměl žádné technické problémy. To je pro vás určitě veliká satisfakce, že?„Je to výsledek tvrdé několikaměsíční práce celého týmu. Naše konstrukce vyprodukovala nejlepší auta WRC a my děláme všechno, abychom z nich vytěžili maximum. Od lidí, kteří připravují náhradní díly, až po inženýry, kteří analyzují data, je to dlouhá práce, která nám umožňuje těžit z vysoké míry spolehlivosti vozů. Nesmíme zapomenout ani na množství práce, která souvisí se samotnou přípravou aut a pilotů před každou soutěží. Tato důslednost a profesní zkušenosti přinášejí to, že jsme schopní produkovat výsledky." Teď sezona pokračuje v Portugalsku, které není nové pro Sébastiena Ogiera, ale je novinkou pro Kimi Räikkönena. Jaké jsou vaše cíle?„Kimi má pořád stejný cíl - pokračovat v práci, kterou začal na startu sezony, nic víc a nic méně. Nepochybně bude mít těžší pozici než ostatní, kteří už v Portugalsku startovali. Je si velmi dobře vědom toho, že je před ním ještě dlouhá cesta, ale společně s Kajem mají extrémně profesionální přístup. Sébastien se potřebuje udržet ve hře. I když jeho nedávné výsledky byly vynikající, nemělo by to ovlivnit jeho myšlení, což vidím jako rozhodující. Jeho cíl je na startu jasný - bojovat se čtyřmi továrními piloty. Zatím jsme lepší, než jsme si plánovali před začátkem sezony, ale naše mise není kompletní.  Sébastien potřebuje dojet do cíle a tudíž neudělat chybu."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.