Naše mise není kompletní

rally cyprus
rally cyprus, foto: Citroën Sport
iAdam 26. května 2010 19:58
Sdílej:

Tři otázky pro Benoit Nogiera, šéfa Citroën Junior týmu.

Vraťme se na Nový Zéland… Jak hodnotíte výkon Sébastiena Ogiera?„Nový Zéland byl velkým zážitkem pro celý tým.  Musím zopakovat, že Sébastien se s autem cítil velice dobře. Jel naplno od začátku bez toho, že by mu někdo něco radil.  Neustále naplno útočil a doufám, že tohle rozpoložení v něm je pořád. Bylo to poprvé, co byl přinucen takto útočit od začátku až do konce. Určitě se mu tato zkušenost hodí v budoucnu." Od začátku sezony nikdo z Citroën Junior Teamu na C4 WRC neměl žádné technické problémy. To je pro vás určitě veliká satisfakce, že?„Je to výsledek tvrdé několikaměsíční práce celého týmu. Naše konstrukce vyprodukovala nejlepší auta WRC a my děláme všechno, abychom z nich vytěžili maximum. Od lidí, kteří připravují náhradní díly, až po inženýry, kteří analyzují data, je to dlouhá práce, která nám umožňuje těžit z vysoké míry spolehlivosti vozů. Nesmíme zapomenout ani na množství práce, která souvisí se samotnou přípravou aut a pilotů před každou soutěží. Tato důslednost a profesní zkušenosti přinášejí to, že jsme schopní produkovat výsledky." Teď sezona pokračuje v Portugalsku, které není nové pro Sébastiena Ogiera, ale je novinkou pro Kimi Räikkönena. Jaké jsou vaše cíle?„Kimi má pořád stejný cíl - pokračovat v práci, kterou začal na startu sezony, nic víc a nic méně. Nepochybně bude mít těžší pozici než ostatní, kteří už v Portugalsku startovali. Je si velmi dobře vědom toho, že je před ním ještě dlouhá cesta, ale společně s Kajem mají extrémně profesionální přístup. Sébastien se potřebuje udržet ve hře. I když jeho nedávné výsledky byly vynikající, nemělo by to ovlivnit jeho myšlení, což vidím jako rozhodující. Jeho cíl je na startu jasný - bojovat se čtyřmi továrními piloty. Zatím jsme lepší, než jsme si plánovali před začátkem sezony, ale naše mise není kompletní.  Sébastien potřebuje dojet do cíle a tudíž neudělat chybu."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.