Po smolné nehodě v poslední zkoušce Rally New Zealand bude Petter Solberg v Portugalsku startovat až jako pátý, tentokrát toho chce Petter využít a zabrat.
Petter Solberg bude v Portugalsku startovat s tou samou C4 WRC, kterou v poslední zkoušce na Novém Zélandu naboural o sloup. Auto bylo poté letecky přepraveno do Francie. Tým musel zabrat, ale vše naštěstí stihl a auto mohl poslat kamionem do Portugalska.Vše už je připraveno v servis parku na stadionu Algarve ve Faru. Pettera ještě před startem čeká malý test. V minulosti se zde Norovi a jeho spolujezdci, Philu Millsovi, dařilo dobře: V roce 2009 byli čtvrtí, v roce 2007 (tehdy ještě za Subaru) druzí.Nehoda na Novém Zélandu znamenala i propad průběžným pořadím, konkrétně z druhého na páté místo. To by však mohlo být na šotolinových zkouškách v Portugalsku i výhodou. „Naše auto bylo znovu postaveno a už jsme v Portugalsku. Zde budeme první den startovat jako pátí, což je dobrá startovní pozice. Zkusíme z toho vytěžit maximum. Nový Zéland nakonec nedopadl tak, jak jsme si představovali. Během rally jsme však definitivně ukázali, že se můžeme poměřovat i s nejlepšími,“ říká Petter Solberg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?