Start Nassera Al-Attiyaha na Sardinii, dalším dílu série IRC, zůstává nejistý. Katařan měl původně závod v Itálii v plánu, jenže teď se situace komplikuje.
Nasser si odbyl svůj debut v IRC na Rally Argentina v březnu a další soutěží měla být Rally v Itálii. Problémy však nastaly, když se bývalý mistr SWRC rozhodl pro návrat ke svému dřívějšímu týmu, Autotek Motorsport, což znamenalo změnu náčiní za Ford Fiesta S2000.„Ve zbytku roku ještě určitě absolvuji některé závody IRC, ale v současné době máme k dispozici pouze jeden vůz. Tento týden startujeme v Portugalsku a bude velmi těžké absolvoval dvě soutěže v jednom týdnu s jedním autem. Rád bych v Itálii startoval, ale zase když už bych tam jel, tak musí mít náš start smysl a musí být zajištěný. Moudřejší budeme v několika dalších dnech,“ popisuje Katařan.Al-Attiyah už s Fiestou jednou startoval, bylo to na začátku roku při Qatar International Rally. Ta se jela ve stejný víkend jako Rally Monte Carlo. „Fabie a Fiesta jsou docela podobná auta, takže si nemyslím, že by měl být problém s přesednutím do jiného vozu,“ hlásá optimisticky Nasser.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.