Andreas Mikkelsen zahájil svoji přípravu na Rally d’Italia-Sardegna, nadcházející podnik IRC, pátečním testem v severozápadní Anglii.
Počínaje nadcházejícím podnikem v Itálii bude dvacetiletý Nor startovat na sedmi podnicích IRC s Fiestou S2000 od M-Sportu. Navigován ho bude Olamem Floenem najezdil nyní Mikkelsen během testu asi sto padesát kilometrů. Později se nechal slyšet, že je velmi spokojený s pokrokem, kterého se mu podařilo docílit.
"Řízení bylo fantastické a pneumatiky Hankook byly velmi dobré," říká Mikkelsen. "Všechno dohromady, Fiesta S2000, pneumatiky Hankook a M-Sport, hraje pro nás. Nemohu se teď dočkat začátku sezóny! Ještě v úterý máme v plánu další test na Sardínii, ale už teď se cítím velmi dobře."
Dvojici Mikkelsen - Floene budeme moci po Sardínii vidět ještě v Belgii při Ypres, na Azorech, u nás ve Zlíně, na Sanremu, ve Skotsku a na Kypru.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?