Andreas Mikkelsen zahájil svoji přípravu na Rally d’Italia-Sardegna, nadcházející podnik IRC, pátečním testem v severozápadní Anglii.
Počínaje nadcházejícím podnikem v Itálii bude dvacetiletý Nor startovat na sedmi podnicích IRC s Fiestou S2000 od M-Sportu. Navigován ho bude Olamem Floenem najezdil nyní Mikkelsen během testu asi sto padesát kilometrů. Později se nechal slyšet, že je velmi spokojený s pokrokem, kterého se mu podařilo docílit.
"Řízení bylo fantastické a pneumatiky Hankook byly velmi dobré," říká Mikkelsen. "Všechno dohromady, Fiesta S2000, pneumatiky Hankook a M-Sport, hraje pro nás. Nemohu se teď dočkat začátku sezóny! Ještě v úterý máme v plánu další test na Sardínii, ale už teď se cítím velmi dobře."
Dvojici Mikkelsen - Floene budeme moci po Sardínii vidět ještě v Belgii při Ypres, na Azorech, u nás ve Zlíně, na Sanremu, ve Skotsku a na Kypru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?