Andreas Mikkelsen zahájil svoji přípravu na Rally d’Italia-Sardegna, nadcházející podnik IRC, pátečním testem v severozápadní Anglii.
Počínaje nadcházejícím podnikem v Itálii bude dvacetiletý Nor startovat na sedmi podnicích IRC s Fiestou S2000 od M-Sportu. Navigován ho bude Olamem Floenem najezdil nyní Mikkelsen během testu asi sto padesát kilometrů. Později se nechal slyšet, že je velmi spokojený s pokrokem, kterého se mu podařilo docílit.
"Řízení bylo fantastické a pneumatiky Hankook byly velmi dobré," říká Mikkelsen. "Všechno dohromady, Fiesta S2000, pneumatiky Hankook a M-Sport, hraje pro nás. Nemohu se teď dočkat začátku sezóny! Ještě v úterý máme v plánu další test na Sardínii, ale už teď se cítím velmi dobře."
Dvojici Mikkelsen - Floene budeme moci po Sardínii vidět ještě v Belgii při Ypres, na Azorech, u nás ve Zlíně, na Sanremu, ve Skotsku a na Kypru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?