Citroën World Rally Team by měl v příští sezoně nasadit tři tovární vozy. V tom třetím by však neměl sedět „platící“ jezdec, jak je tomu například u Fordu. Citroën totiž počítá s trojicí jezdců Loeb – Ogier – Sordo!
V letošním roce zastává pozici druhého jezdce továrního týmu Citroën Španěl, Dani Sordo. Dá se říct, že už skoro od začátku sezony se však spekuluje o možné výměně za novou hvězdu WRC, Sébastiena Ogiera. Sorda měl však uklidnit sám Olivier Quesnel, který Sordovi přislíbil místo v továrním týmu, který pojede se třemi vozy, i pro příští rok.„Olivier řekl, že v příštím roce chtějí dva Sébastieny (Ogiera a Loeba) a mě. Doufám, že to tak bude, protože jinak nevím, co by se stalo. Pochopitelně, že bych rád zůstal u Citroënu, ale pokud by to nevyšlo, tak bych se musel poohlédnout po místě u jiného týmu,“ říká Sordo.Sordo je momentálně v hodnocení jezdců na čtvrtém místě, ale bývalý Juniorský šampión stále čeká na svoje první vítězství ve WRC. Dani by byl rád, kdyby se mu podařilo vyhrát už za týden v Portugalsku: „Portugalsko mám rád. Cítím, že to bude lepší. Pojedu tam rychleji, protože v tamní rally nabízí dobrý grip.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.