Citroën World Rally Team by měl v příští sezoně nasadit tři tovární vozy. V tom třetím by však neměl sedět „platící“ jezdec, jak je tomu například u Fordu. Citroën totiž počítá s trojicí jezdců Loeb – Ogier – Sordo!
V letošním roce zastává pozici druhého jezdce továrního týmu Citroën Španěl, Dani Sordo. Dá se říct, že už skoro od začátku sezony se však spekuluje o možné výměně za novou hvězdu WRC, Sébastiena Ogiera. Sorda měl však uklidnit sám Olivier Quesnel, který Sordovi přislíbil místo v továrním týmu, který pojede se třemi vozy, i pro příští rok.„Olivier řekl, že v příštím roce chtějí dva Sébastieny (Ogiera a Loeba) a mě. Doufám, že to tak bude, protože jinak nevím, co by se stalo. Pochopitelně, že bych rád zůstal u Citroënu, ale pokud by to nevyšlo, tak bych se musel poohlédnout po místě u jiného týmu,“ říká Sordo.Sordo je momentálně v hodnocení jezdců na čtvrtém místě, ale bývalý Juniorský šampión stále čeká na svoje první vítězství ve WRC. Dani by byl rád, kdyby se mu podařilo vyhrát už za týden v Portugalsku: „Portugalsko mám rád. Cítím, že to bude lepší. Pojedu tam rychleji, protože v tamní rally nabízí dobrý grip.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.