Citroën World Rally Team by měl v příští sezoně nasadit tři tovární vozy. V tom třetím by však neměl sedět „platící“ jezdec, jak je tomu například u Fordu. Citroën totiž počítá s trojicí jezdců Loeb – Ogier – Sordo!
V letošním roce zastává pozici druhého jezdce továrního týmu Citroën Španěl, Dani Sordo. Dá se říct, že už skoro od začátku sezony se však spekuluje o možné výměně za novou hvězdu WRC, Sébastiena Ogiera. Sorda měl však uklidnit sám Olivier Quesnel, který Sordovi přislíbil místo v továrním týmu, který pojede se třemi vozy, i pro příští rok.„Olivier řekl, že v příštím roce chtějí dva Sébastieny (Ogiera a Loeba) a mě. Doufám, že to tak bude, protože jinak nevím, co by se stalo. Pochopitelně, že bych rád zůstal u Citroënu, ale pokud by to nevyšlo, tak bych se musel poohlédnout po místě u jiného týmu,“ říká Sordo.Sordo je momentálně v hodnocení jezdců na čtvrtém místě, ale bývalý Juniorský šampión stále čeká na svoje první vítězství ve WRC. Dani by byl rád, kdyby se mu podařilo vyhrát už za týden v Portugalsku: „Portugalsko mám rád. Cítím, že to bude lepší. Pojedu tam rychleji, protože v tamní rally nabízí dobrý grip.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?