Citroën World Rally Team by měl v příští sezoně nasadit tři tovární vozy. V tom třetím by však neměl sedět „platící“ jezdec, jak je tomu například u Fordu. Citroën totiž počítá s trojicí jezdců Loeb – Ogier – Sordo!
V letošním roce zastává pozici druhého jezdce továrního týmu Citroën Španěl, Dani Sordo. Dá se říct, že už skoro od začátku sezony se však spekuluje o možné výměně za novou hvězdu WRC, Sébastiena Ogiera. Sorda měl však uklidnit sám Olivier Quesnel, který Sordovi přislíbil místo v továrním týmu, který pojede se třemi vozy, i pro příští rok.„Olivier řekl, že v příštím roce chtějí dva Sébastieny (Ogiera a Loeba) a mě. Doufám, že to tak bude, protože jinak nevím, co by se stalo. Pochopitelně, že bych rád zůstal u Citroënu, ale pokud by to nevyšlo, tak bych se musel poohlédnout po místě u jiného týmu,“ říká Sordo.Sordo je momentálně v hodnocení jezdců na čtvrtém místě, ale bývalý Juniorský šampión stále čeká na svoje první vítězství ve WRC. Dani by byl rád, kdyby se mu podařilo vyhrát už za týden v Portugalsku: „Portugalsko mám rád. Cítím, že to bude lepší. Pojedu tam rychleji, protože v tamní rally nabízí dobrý grip.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.