Nasser Al-Attiyah bude v budoucnu startovat v šampionátu SWRC s vozem Ford Fiesta S2000. Katařan nebyl spokojen s týmem Rene Georges Rally Sport a další volnou Škodu Fabia S2000 jiného týmu se mu nepodařilo zajistit.
Celý spor vygradoval po Rally na Novém Zélandu. Nasser nebyl spokojen s podporou, která se mu dostávala ze strany týmu Rene Georges Rally Sport. "K dispozici jsme měli jen velmi málo náhradních dílů. Něco jsme na Novém Zélandu měli, ale kdyby mi například odešla převodovka nebo třeba diferenciál, tak bych musel jednoduše vzdát," popisuje Al-Attyiah.
Jenže změnit tým v průběhu sezony není tak snadné. Al-Attyiah se snažil sehnat konkurenceschopné auto pro Portugalskou rally dokonce i s pomocí šéfa VW pro motorsport, Krise Nissena. Jenže všechna jednání o pronájmu Škody Fabie S2000 zkrachovala.
Katařan měl nabídku od italského importéra značky Škoda, českého týmu JM a Poláka Leszeka Kuzaje, jenže ten o víkendu svůj vůz robil. Tovární jezdec VW se nakonec rozhodl, že s Fabii nepojede a přesedne do Fordu Fiesta S2000. S tímto vozem startoval už na Blízkém Východě a teď s ním pojede v Portugalsku, Finsku, Japonsku a Velké Británii.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.