Jari-Matti Latvala označil své vítězství na Novém Zélandu za nejlepší v dosavadní kariéře. Finovi se zatím podařilo v MS vyhrát třikrát: v roce 2008 ve Švédsku, v roce 2009 v Itálii a letos na Novém Zélandu.
25letý Fin, který se radoval z velmi těsného vítězství na Novém Zélandu, řekl, že je to jeho nejlepší vítězství v kariéře. Po velmi rozpačitém roce 2009, kdy zažil Jari-Matti spoustu těžkých okamžiků, dokazuje toto vítězství - podle jeho vlastních slov - zlepšení, kterého ve srovnání s loňskem dosáhl.„Je to samozřejmě nejlepší vítězství. Když se na to podíváme, tak jsme byli na 400 km rychlejší o 2 vteřiny. Během rally jsem nevyhrál žádnou zkoušku. Jel jsem však konstantně a to mi pomohlo. Takovéto vítězství je přesně to, co jsem chtěl,“ říká Jari-Matti Latvala.„Sébastien Loeb byl v sobotu fantastický. V neděli však až tak rychlý nebyl. Možná, že mu chybělo jet ve něčí stopě, v tom je asi nejlepší. Ostatní se také snažíme být v tom rychlí, ale nejsme jako on. Možná je to zkušenostmi, nevím. Ale sobota byla neuvěřitelná, předvedl neuvěřitelnou jízdu.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?