Jari-Matti Latvala označil své vítězství na Novém Zélandu za nejlepší v dosavadní kariéře. Finovi se zatím podařilo v MS vyhrát třikrát: v roce 2008 ve Švédsku, v roce 2009 v Itálii a letos na Novém Zélandu.
25letý Fin, který se radoval z velmi těsného vítězství na Novém Zélandu, řekl, že je to jeho nejlepší vítězství v kariéře. Po velmi rozpačitém roce 2009, kdy zažil Jari-Matti spoustu těžkých okamžiků, dokazuje toto vítězství - podle jeho vlastních slov - zlepšení, kterého ve srovnání s loňskem dosáhl.„Je to samozřejmě nejlepší vítězství. Když se na to podíváme, tak jsme byli na 400 km rychlejší o 2 vteřiny. Během rally jsem nevyhrál žádnou zkoušku. Jel jsem však konstantně a to mi pomohlo. Takovéto vítězství je přesně to, co jsem chtěl,“ říká Jari-Matti Latvala.„Sébastien Loeb byl v sobotu fantastický. V neděli však až tak rychlý nebyl. Možná, že mu chybělo jet ve něčí stopě, v tom je asi nejlepší. Ostatní se také snažíme být v tom rychlí, ale nejsme jako on. Možná je to zkušenostmi, nevím. Ale sobota byla neuvěřitelná, předvedl neuvěřitelnou jízdu.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?