Franz Wittmann se objeví na startu další soutěže šampionátu IRC příští měsíc, kdy se jede pátý díl tohoto šampionátu, Rally d’Italia-Sardegna.
Wittmannova letošní bilance v IRC je dost tristní. Ze dvou závodu dvakrát nedokončil. Naposledy, při Rally Islas Canarias, vyjel se svým vozem mimo trať (stejně jako v Monte Carlu) a ulomil levé přední kolo. V době incidentu byl na 10. místě.„S vozem jsem na Kanárských ostrovech nebyl spokojený, přestože jsem cítil, že moje rychlost nebyl špatná. To není dobrý start do sezony, takže teď se musíme co možná nejlépe připravit na Sardinii. Je velmi důležité, abychom zde získali dobrý výsledek,“ přiznává Wittmann.„Vím, jak se pokusit zlepšit naše výkony. Teď se budeme soustředit právě na tento cíl,“ pokračuje Rakušan. Rally d’Italia-Sardegna se letos v šampionátu IRC objevuje poprvé a jede se jako pátý závod.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?