Franz Wittmann se objeví na startu další soutěže šampionátu IRC příští měsíc, kdy se jede pátý díl tohoto šampionátu, Rally d’Italia-Sardegna.
Wittmannova letošní bilance v IRC je dost tristní. Ze dvou závodu dvakrát nedokončil. Naposledy, při Rally Islas Canarias, vyjel se svým vozem mimo trať (stejně jako v Monte Carlu) a ulomil levé přední kolo. V době incidentu byl na 10. místě.„S vozem jsem na Kanárských ostrovech nebyl spokojený, přestože jsem cítil, že moje rychlost nebyl špatná. To není dobrý start do sezony, takže teď se musíme co možná nejlépe připravit na Sardinii. Je velmi důležité, abychom zde získali dobrý výsledek,“ přiznává Wittmann.„Vím, jak se pokusit zlepšit naše výkony. Teď se budeme soustředit právě na tento cíl,“ pokračuje Rakušan. Rally d’Italia-Sardegna se letos v šampionátu IRC objevuje poprvé a jede se jako pátý závod.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?