Martin Prokop by se mohl se svým Fordem Fiesta S2000 postavit na start páté soutěže šampionátu Intercontinental Rally Challenge, Rally na Sardinii.
27letý jezdec, který pravidelně nastupuje do šampionátu S-WRC s vozem Ford Fiesta S2000, by chtěl startovat na Rally d’Italia-Sardegna, která se jede na začátku června. „S vozem musíme i nadále pracovat. Zatím v něj stále nemám 100% jistotu. Do startu na mém dalším podniku šampionátu S-WRC je ještě hodně dlouhá doba. Musíme se rozhodnout, zda ušetříme peníze a budeme normálně testovat a nebo pojedeme do Itálie,“ říká Martin.Prokopův vůz je momentálně přepravován lodí z Nového Zélandu, kde minulý týden startoval v rámci S-WRC, do Evropy. Pokud by se Martin na start opravdu postavil, tak by to nebylo poprvé, kdy by tento jezdec startoval v rámci šampionátu IRC. Vloni byl vybrán do týmu BFGoodrich Drivers’ Team. To znamenalo start s vozem Peugeot 207 na domácí Barum Czech Rally Zlín.
Rally d’Italia-Sardegna, rok 2008
Na Sardinii už bude jeden jezdec s vozem Ford Fiesta S2000 startovat. Jedná se o Andrease Mikkelsena. Uvidíme tedy na startu Fordy dva?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?