Podle serveru maxrally.com se P-G Andersson připravuje na start v IRC. Mitsubishi Lancer Evo X týmu JRM by se měl ukázat na nadcházející Rally d’Italia-Sardegna.
Bude to tak premiéra bývalého továrního jezdce Suzuki v šampionátu IRC. Sedět bude v Lanceru, se kterým Gwyndaf Evans vyhrál nedávnou BRC Pirelli International Rally. Tato soutěž je součástí britského soutěžního mistrovství.V současné době se Andersson soustřeďuje na starty v SWRC, kde s Fabií S2000 dělá konkurenci třeba i našemu Martinu Prokopovi. V rámci tohoto šampionátu má v plánu stary v Portugaslku, Finsku, Německu, Japonsku, Francii a také ve Velké Británii.
Na Sardínii bude startovat již pošesté.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?