Juho Hänninen věří, že jeho druhá místa ze podniků v Brazílii a Argentině mu velmi pomohou s jeho rychlostí na asfaltech.
Hänninen není příliš známý svojí láskou k asfaltovým soutěžím, ale na posledním podniku IRC na Kanárskách ostrovech předvedl slušný výkon a připsal si i jednu vyhranou RZ. Jezdil i velmi vyrovnané časy s Janem Kopeckým, který je na asfaltu jako ryba ve vodě.
"Po Brazílii a Argentině jsem se cítil celkem sebevědomě, když se nám podařilo najít správné nastavení," řekl Fin ve slkužbách Škody. "Ano, bylo to všechno na šotolině, ale ve Španělsku nás to dostalo hodně dopředu. Volba pneumatik se nám povedla a já jsem si připadal tak dobře, jako na šotolině. Druhý den probíhalo všechno hladce. Byla to jedna z mých nejlepších asfaltových rally."
Díky svému druhému místu na Kanárských ostrovehc je Hänninen stále ve vedení v hodnocení jezdců IRC, sedm bodů před Kopeckým.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?