Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen, prohlásil, že nastavení vozu Peugeot 207 S2000 Krise Meekea může za defekt, který stál Ira propad z prvního až na šesté místo.
Úřadující šampion IRC, Kris Meeke, už si během Rally Islas Canarias dokázal vypracovat náskok 14,4s na druhého Jana Kopeckého. Jenže asi 5 km po startu páteční předposlední RZ přišel defekt levého předního kola. Meeke musel měnit kolo přímo na trati. „Společně jsme se rozhodli, že budeme startovat s agresivním nastavením auta. Jsme přeci jen privátní tým, a tak musíme riskovat. Naše nastavení skvěle funguje na rovných úsecích s hladkým asfaltem. Problém nastává na hrbolatých částích tratě. Krise defekt postihl právě na hrbolaté části tratě,“ snaží se odhalit příčiny van Dalen.„Pro Krise to musí být zdrcující, protože dnes předváděl opravdu skvělou jízdu. Ale tohle je rally a my to musíme akceptovat,“ zakončil šéf Kronosu. Kris ztrácí před druhým dnem soutěže na vedení něco kolem 90s. Podaří se mu náskok Škodovek ještě eliminovat?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?