Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen, prohlásil, že nastavení vozu Peugeot 207 S2000 Krise Meekea může za defekt, který stál Ira propad z prvního až na šesté místo.
Úřadující šampion IRC, Kris Meeke, už si během Rally Islas Canarias dokázal vypracovat náskok 14,4s na druhého Jana Kopeckého. Jenže asi 5 km po startu páteční předposlední RZ přišel defekt levého předního kola. Meeke musel měnit kolo přímo na trati. „Společně jsme se rozhodli, že budeme startovat s agresivním nastavením auta. Jsme přeci jen privátní tým, a tak musíme riskovat. Naše nastavení skvěle funguje na rovných úsecích s hladkým asfaltem. Problém nastává na hrbolatých částích tratě. Krise defekt postihl právě na hrbolaté části tratě,“ snaží se odhalit příčiny van Dalen.„Pro Krise to musí být zdrcující, protože dnes předváděl opravdu skvělou jízdu. Ale tohle je rally a my to musíme akceptovat,“ zakončil šéf Kronosu. Kris ztrácí před druhým dnem soutěže na vedení něco kolem 90s. Podaří se mu náskok Škodovek ještě eliminovat?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?