Nedávné uzavření vzdušného prostoru nad velkou částí evropy, které bylo vynuceno po výbuchu islandké sopky, donutilo Hänninena vynechat test před rally na Kanárskách ostrovech.
Hänninen měl původně přiletět do České republiky na asfaltový test, který měl podle plánu Finovi pomoci v přípravě na nadcházející asfaltovou soutěž, kterou bude čtvrtý podnik Intercontinental Rally Challenge mezi 29. dubnem a 1. květnem.
Nicméně finská posila Škody Motorsport byla přinucena zůstat v rodném Finsku, protože se jednoduše přestalo létat. I navzdory tomuto nezdaru vidí Hänninen svoje šance na prodloužení vedení v hodnocení jezdců IRc optimisticky.
"Nidky to není dobré, pokud nemáte dostatek času na přípravu, ale co můžete v takové situaci dělat?," nechal se slyšet Hänninen. "Určitě to může všechno stížit, ale stále máme v záloze malý test na pondělí, tak máme šanci, že se ještě svezeme."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?