Tovární jezdec Fordu, Mikko Hirvonen, není nějak sklíčený z letos již třetí porážky od Sébastiena Loeba.
Hirvnonena o šanci zabojovat o vítězství připravil defekt na posledním dni Rally of Turkey. Získal tak alespoň třetí místo, což znamená, že v průběžném pořadí je také třetí (za Sébastienem Loebem a Petterem Solbergem). Nicméně Fin odmítá tvrzení, že World Rally Championship čeká další dominantní rok Francouze.„Nemyslím si to. V podstatě je to těsnější než to kdykoliv bylo. Teď jsme měli šanci na vítězství až do posledního dne. Byli zde i další jezdci, kteří mohli klidně vyhrát jako Sordo nebo Ogier,“ říká Mikko.Vloni touto dobou měl na svém kontě Loeb vítězství hned čtyři a nakonec Hirvonen titul prohrál o pouhý bod. „Ukazuje to na to, že nikdy nemůžete říci, jak to dopadne. Když to srovnám s loňským rokem, tak jsme v docela dobré pozici. Myslím, že jezdím lépe než kdykoliv předtím. Určitě budeme s Loebem bojovat,“ dodává Mikko.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.