Tovární jezdec Fordu, Mikko Hirvonen, není nějak sklíčený z letos již třetí porážky od Sébastiena Loeba.
Hirvnonena o šanci zabojovat o vítězství připravil defekt na posledním dni Rally of Turkey. Získal tak alespoň třetí místo, což znamená, že v průběžném pořadí je také třetí (za Sébastienem Loebem a Petterem Solbergem). Nicméně Fin odmítá tvrzení, že World Rally Championship čeká další dominantní rok Francouze.„Nemyslím si to. V podstatě je to těsnější než to kdykoliv bylo. Teď jsme měli šanci na vítězství až do posledního dne. Byli zde i další jezdci, kteří mohli klidně vyhrát jako Sordo nebo Ogier,“ říká Mikko.Vloni touto dobou měl na svém kontě Loeb vítězství hned čtyři a nakonec Hirvonen titul prohrál o pouhý bod. „Ukazuje to na to, že nikdy nemůžete říci, jak to dopadne. Když to srovnám s loňským rokem, tak jsme v docela dobré pozici. Myslím, že jezdím lépe než kdykoliv předtím. Určitě budeme s Loebem bojovat,“ dodává Mikko.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?