Tovární jezdec Fordu, Mikko Hirvonen, není nějak sklíčený z letos již třetí porážky od Sébastiena Loeba.
Hirvnonena o šanci zabojovat o vítězství připravil defekt na posledním dni Rally of Turkey. Získal tak alespoň třetí místo, což znamená, že v průběžném pořadí je také třetí (za Sébastienem Loebem a Petterem Solbergem). Nicméně Fin odmítá tvrzení, že World Rally Championship čeká další dominantní rok Francouze.„Nemyslím si to. V podstatě je to těsnější než to kdykoliv bylo. Teď jsme měli šanci na vítězství až do posledního dne. Byli zde i další jezdci, kteří mohli klidně vyhrát jako Sordo nebo Ogier,“ říká Mikko.Vloni touto dobou měl na svém kontě Loeb vítězství hned čtyři a nakonec Hirvonen titul prohrál o pouhý bod. „Ukazuje to na to, že nikdy nemůžete říci, jak to dopadne. Když to srovnám s loňským rokem, tak jsme v docela dobré pozici. Myslím, že jezdím lépe než kdykoliv předtím. Určitě budeme s Loebem bojovat,“ dodává Mikko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.