VÝSLEDKY V CÍLI Do druhé etapy nenastoupil pro poškození vozu Odložilík. Hned na první rz dne dostali defekt Basso a Betti. Kopecký se posunul na deváté místo. Bassa postihnul další defekt a tím bylo v podstatě rozhodnuto.
V rámi ME tedy zvítězil Rossetti, a Kopecký je tedy sedmý a Tlusťák jedenáctý a Černý třináctý.
Dvoukolky vyhrál celkově Albertini před Campedelim o více než minutu, Černý byl devátý. Stejné pořadí je i v poháru Renault Clio R3.
do cíle dorazilo 59. posádek. Další soutěží je Croatia Rally 14.května s centrem v Rijece. Určitě zde uvidíme nejaké české posádky.
Celkové výsledky1.Andreucci Paolo / Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 02:58:38.62.Rossetti Luca / Chiarcossi Matteo Fiat Grande Punto S2000 +45.03.Travaglia Renato / Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 N/4 +1:43.94.Chentre Elwis / Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 +3:30.25.Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 +3:46.96.Perico Alessandro / Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 +4:55.87.Michelini Rudy / Biondi Cristiana Peugeot 207 S2000 +5:33.78.Betti Luca / Scalvini Pierangelo Peugeot 207 S2000 +6:09.09.Fontana Corrado / Casazza Renzo Peugeot 207 S2000 +6:26.210.Kopecký Jan / Starý Petr Škoda Fabia S2000 +6:36.9
26.Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +18:18.0
30.Černý Jan / Kohout Pavel Renault Clio R3 A/7 +19:41.1
Po první etpě je v čele Paolo Andreucci s Peugeotem S2000, Basso je necelcýh pět vteřina za ním, třetí je Rosseti. Posádkám komplikuje závodění hustá mlha a také déšť. Mnozí jezdci si stěžují na volbu pneumatik.
Mnozí jezdci se nevyvarovali defektů. Jan Kopecký jej měl hned na první rz dnešního dne a pak ještě v RZ7, kde jej asi měnili. Longi měnil defekt ve třetí rz, aby v sedmé havaroval. Andreucci dnes několikát předjel před ním jedoucího Protasova s Lancerem.
Jan kopecký byl na dohled vedoucí trojce, bohužel výměna defektu na sedmé rychlostní zkoušce jej posunula dozadu. Větší smůlu měl Odložilík, když u své fabie na posledním testu dne vylomil kolo. Ale asi využije superrally. Antonín Tlustťák má se svou Fabií také asi nějaké trápení, protože na každé zkoušce dostane téměř dvěm minuty.
Dvoukolky vedl Kubica, ale převodovka řekla na třetí RZ dost, tu ještě dojel, ale na další už nenanstoupil Jan Černý je ve třídě A7 třináctý se ztátou minuty a šestnácti vteřin, v hodnocení ME je ve dvoukolkách druhý.
Zítra se jede sedm dalších zkoušek, ale kratších. Do cíle první etapy dorazilo 69 ze 101 startujících.
Výsledky po I. etapě
1.Andreucci Paolo / Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 1:53:30.92.Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 +4.73.Rossetti Luca / Chiarcossi Matteo Fiat Grande Punto S2000 +35.2 4.Travaglia Renato / Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 +1:48.05.Cantamessa Luca / Capolongo Piercarlo Fiat Grande Punto S2000 +2:33.76.Chentre Elwis / Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 +2:33.87.Michelini Rudy / Biondi Cristiana Peugeot 207 S2000 +3:39.48.Betti Luca / Scalvini Pierangelo Peugeot 207 S2000 +3:46.49.Perico Alessandro / Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 +4:03.510.Di Benedetto Davide / Giordano Lorenzo Peugeot 207 S2000 +4:55.211.Kopecký Jan / Starý Petr Škoda Fabia S2000 N/ +5:09.2 27.Odložilík Roman / Tureček Martin Škoda Fabia S2000 +10:18.631. Černý Jan / Kohout Pavel Renault Clio R3 +12:11.1
32.Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +12:38.2
Jan Kopecký s Petrem Starým jsou desátí, ale s jen nepatrnou ztrátou 1,5 vteřiny. Do soutěže odstartovali i další čeští zástupci. Roman Odložilík s Romanem Turečkem a Fabií S2000 jsou sedmnáctí, Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem se stejným vozem jsou jedenatřicátí.
Jan Černý s Cliem R3 je absolutně na 68. pozici, ve třídě jsou 24. se ztrátou 9,1 na vedoucího třídy. Dvoukolky vede s Cliem S1600 Robert Kubica. Soutěž dnes pokračuje dalšími rychlostními zkouškami.
VÝSLEDKY PO RZ1
1.G.BASSO/M.DOTTA ABARTH GRANDE PUNTO S2000 3'13.1 2.L.TOSINI/M.DE LUIS N PEUGEOT 207 S2000 +0.03.E.SCIESSERE/L.BAU FORD FIESTA S2000 +0.34.P.ANDREUCCI/A.ANDREUSSI PEUGEOT 207 S2000 +0.4 5.R.TRAVAGLIA/L.GRANAI PEUGEOT 207 S2000 +0.5 6.G.CUNICO/L.PIROLLO ABARTH GRANDE PUNTO S2000 +0.8 7.P.LONGHI/L.BAGGIO PEUGEOT 207 S2000 +1.0 8.M.SIGNOR/M.BARONE SKODA FABIA S2000 +1.4 9.D.DI BENEDETTO/L.GIORDANO PEUGEOT 207 S2000 +1.4 10.J. KOPECKY/P.STARY SKODA FABIA S2000 +1.5
17.R.ODLOZILIK/M.TURECEK SKODA FABIA S2000 +4.6 21.R.KUBICA/J.GERBER A6 RENAULT CLIO S1600 +5.331.A.TLUSTAK/J.SKALOUD SKODA FABIA S2000 +8.8 63.J.CERNY/P. KOHOUT RENAULT NEW CLIO (R3C) +15.6
Rally Mille Miglia odstartuje už zítra večer v italské Brescii. Na startu i Jan Kopecký a další češi.
V Brescii odstartuje superspeciálkou tradiční italská soutěž a první soutěž mistrovství Evropy. Na soutěžící čeká v pátek 6 rychlostních zkoušek s nejdelší rz 32,5km, v sobotu soutěž pokračuje šesti rz. První posádky v cíli budeme mít v šest večer. Povrchem je samo sebou asfalt.
V seznamu přihlášených je 114 posádek mezi kterými nechybí české posádky. Se startovním číslem 7 Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem a Fabií S2000, s číslem 10 bratři Odložilíkové s Fabií S2000 a do třetice Fabia S2000 s janem Kopeckým a Petrem Startým. Číslo 58 mají Honza Černý s Pavlem Kohoutem a Renaultem Clio R3, startujících v seriálu Clio Cup.
Mezi dalšími posádkami jsou Paolo Andreucci, Renato travagli, Piero Longi, Corrado Fontana, Luca Betti s Peugeotem S2000, Basso a Rosseti s továrními Fiaty S2000, s Fiestou S2000 Polák Oleksovicz.
O výsledcích našich jezdců budeme informovat.
Časový harmonogam najdete ZDE.Mapy najdete ZDE.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?