Čtvrtý díly seriálu MS v rally měl velmi zajímavý a dramatický úvod, když hned na první rychlostní zkoušce musel vzdát Nor Henning Solberg s Fordem Focus RS WRC. Jezdec týmu Stobart by měl zítra nastoupit v rámci systému Super rally.
Henning Solberg odjel pouze 13km z celkových 358, když zaznamenal problémy, které ho donutily odstoupit z první etapy. Nor trefil pařez, o který ulomil zavěšení kola. Pro Henniga skončila první etapa velmi záhy. Vypadá to však, že by se mohl Solberg vrátit zítra do soutěže v rámci systému Super rally. Mechanici se pokusí poničený vůz opravit během dnešního odpoledne.„Obvykle se mi na rychlých šotolinových tratích velmi daří, takže odstoupení tak záhy mě velmi mrzí. Opravdu je to velké zklamaní. Vypadá to, že by vůz měl jít docela rychle opravit, takže doufám, že zítra budu moct odstartovat a pokusit se získat zpět čas, který jsem dnes ztratil,“ říká k incidentu Solberg.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?