Čtvrtý díly seriálu MS v rally měl velmi zajímavý a dramatický úvod, když hned na první rychlostní zkoušce musel vzdát Nor Henning Solberg s Fordem Focus RS WRC. Jezdec týmu Stobart by měl zítra nastoupit v rámci systému Super rally.
Henning Solberg odjel pouze 13km z celkových 358, když zaznamenal problémy, které ho donutily odstoupit z první etapy. Nor trefil pařez, o který ulomil zavěšení kola. Pro Henniga skončila první etapa velmi záhy. Vypadá to však, že by se mohl Solberg vrátit zítra do soutěže v rámci systému Super rally. Mechanici se pokusí poničený vůz opravit během dnešního odpoledne.„Obvykle se mi na rychlých šotolinových tratích velmi daří, takže odstoupení tak záhy mě velmi mrzí. Opravdu je to velké zklamaní. Vypadá to, že by vůz měl jít docela rychle opravit, takže doufám, že zítra budu moct odstartovat a pokusit se získat zpět čas, který jsem dnes ztratil,“ říká k incidentu Solberg.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?