Jak už to bývá na šotolinových soutěžích tradicí, tak se i v Turecku čekalo, že bude v pátek ztrácet především první na trati: Sébastien Loeb. Jenže předpoklady se tak úplně nevyplnily, tratě nejsou až tak zaprášené, jako na ostatních šotolinových soutěžích. Čekají nás pořádné závody!
Tuto skutečnost potvrdil v servisu po první první polovině páteční etapy vedoucí muž průběžného pořadí MS, Sébastien Loeb: „Není to tak špatné. Volná šotolina byla pouze na některých sekcích, jako například na RZ2. Na jiných sekcích je zase šotolina tak hluboká, že se vlastně nejedná o žádné čištění, prostě to mají všichni stejné.“Rychlejší z dvojice Fordu je Mikko Hirvonen, který drží třetí místo, pouze pár vteřinek za vedoucím Ogierem: „Je možné, že má Sébastien Ogier pravdu, a vedení je pro zítřejší etapu dobré místo (viz zde). Dnes první jezdec na trati moc čistit stopu nemusel. Je ale také možné, že se to zítra otočí.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?