Zatím průběžně vedoucí jezdec Rally Turkey, Sébastien Ogier, chce udržet svoje vedení i do druhé etapy. Francouz nepředpokládá, že by se tentokrát opět taktizovalo.
Tratě kolem Istanbulu nejsou totiž tak zaprášené, jako byly tratě v Jordánsku. To je důvod, pro Francouz ve službách Juniorského týmu Citroënu chce udržet vedení i pro zítřejší den, i když bude muset startovat jako první.„Myslím, že vedení je velmi pěkné místo, kde bych chtěl být i večer. Nemyslím si, že by s tím měl být zítra problém. Bylo by pěkné, kdybych vedl i po dnešní etapě. Během zítřka nás čekají i asfaltové sekce, kde nebude zapotřebí čistit trať. Naopak kdybych byl vzadu, tak bych riskoval, že budou vytahané kameny od vozů přede mnou,“ říká Ogier.Během dnešní etapy startuje jako první Sébatien Loeb, který připustil, že to není až taková nevýhoda.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?