Zatím průběžně vedoucí jezdec Rally Turkey, Sébastien Ogier, chce udržet svoje vedení i do druhé etapy. Francouz nepředpokládá, že by se tentokrát opět taktizovalo.
Tratě kolem Istanbulu nejsou totiž tak zaprášené, jako byly tratě v Jordánsku. To je důvod, pro Francouz ve službách Juniorského týmu Citroënu chce udržet vedení i pro zítřejší den, i když bude muset startovat jako první.„Myslím, že vedení je velmi pěkné místo, kde bych chtěl být i večer. Nemyslím si, že by s tím měl být zítra problém. Bylo by pěkné, kdybych vedl i po dnešní etapě. Během zítřka nás čekají i asfaltové sekce, kde nebude zapotřebí čistit trať. Naopak kdybych byl vzadu, tak bych riskoval, že budou vytahané kameny od vozů přede mnou,“ říká Ogier.Během dnešní etapy startuje jako první Sébatien Loeb, který připustil, že to není až taková nevýhoda.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?