Zatím průběžně vedoucí jezdec Rally Turkey, Sébastien Ogier, chce udržet svoje vedení i do druhé etapy. Francouz nepředpokládá, že by se tentokrát opět taktizovalo.
Tratě kolem Istanbulu nejsou totiž tak zaprášené, jako byly tratě v Jordánsku. To je důvod, pro Francouz ve službách Juniorského týmu Citroënu chce udržet vedení i pro zítřejší den, i když bude muset startovat jako první.„Myslím, že vedení je velmi pěkné místo, kde bych chtěl být i večer. Nemyslím si, že by s tím měl být zítra problém. Bylo by pěkné, kdybych vedl i po dnešní etapě. Během zítřka nás čekají i asfaltové sekce, kde nebude zapotřebí čistit trať. Naopak kdybych byl vzadu, tak bych riskoval, že budou vytahané kameny od vozů přede mnou,“ říká Ogier.Během dnešní etapy startuje jako první Sébatien Loeb, který připustil, že to není až taková nevýhoda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.