Franz Wittmann se teprve na svůj vstup do letošní sezóny IRC v Peugeotu 207 Super 2000 v týmu Interwetten Racing připravuje. Uvidíme jej až na evropské půdě a podniky v Jižní Americe mohl sledovat jen z dálky, což také dělal.
"Sledoval jsem všechny zkoušky a všechny časy. Je báječné, jak dobrá bitva se v IRC nyní odehrává, když se podniků účastní tolik dobrých jezdců," uvedl mladý Rakušan. "Výsledky z Brazíli a Argentiny pro mě nebyly příliš překkvapující, čekal jsem, že Meeke a Hänninen budou silní. Ale Guy Wilks podal se svou Škodou také fantastický výkon a já jsem přesvědčen, že bude také patřit mezi nejsilnější hráče o letošní titul."
"Bylo pro mě opravdu těžké zústat doma, když se moji soupeři prali o body. Také proto se teď těším na svůj návrat víc, než kdy před tím."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?