Franz Wittmann se teprve na svůj vstup do letošní sezóny IRC v Peugeotu 207 Super 2000 v týmu Interwetten Racing připravuje. Uvidíme jej až na evropské půdě a podniky v Jižní Americe mohl sledovat jen z dálky, což také dělal.
"Sledoval jsem všechny zkoušky a všechny časy. Je báječné, jak dobrá bitva se v IRC nyní odehrává, když se podniků účastní tolik dobrých jezdců," uvedl mladý Rakušan. "Výsledky z Brazíli a Argentiny pro mě nebyly příliš překkvapující, čekal jsem, že Meeke a Hänninen budou silní. Ale Guy Wilks podal se svou Škodou také fantastický výkon a já jsem přesvědčen, že bude také patřit mezi nejsilnější hráče o letošní titul."
"Bylo pro mě opravdu těžké zústat doma, když se moji soupeři prali o body. Také proto se teď těším na svůj návrat víc, než kdy před tím."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?