Jezdec Citroën Junior Teamu, Sébastien Ogier, se zúčastní rally na Novém Zélandu, kterou původně neměl v plánu. Je to jakási odměna za jeho fantastické výsledky. Jeho týmový kolega, Kimi Räikkönen, ale pravděpodobně zůstane doma.
Původní plán Citroën Junior týmu s rally na opačném konci světa nepočítal. Jenže se podařilo zajistit rozpočet navíc, který zaručí 26letému Ogierovi i tamější soutěž. Start jeho týmového kolegy, Räikkönena, je podle managera Juniorského týmu, Benoita Nogiera, nepravděpodobný.„Ano, je pravdou, že Sébastien pojede na Novém Zélandu. Peníze na Kimiho start ale asi neseženeme. Pravděpodobně tedy budeme mít v závodu pouze jeden vůz. Z 80% Kimi nepojede. Podařilo se nám navíc sehnat nějaké sponzorské peníze, a tak, i když to původně nebylo v plánu, jsme se po Mexiku rozhodli, že vezmeme Sébastiena i na Nový Zéland,“ říká Nogier.Nogier ale zdůraznil, že toto rozhodnutí nemá co dočinění s Jordánsku rally, kde se Ogier obětoval pro Loeba, když si nechal záměrně udělit penalizaci za předčasný příjezd do časové kontroly, aby tak startoval před svým zkušenějším kolegou.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?