Tovární jezdec Škody Motorsport, Jan Kopecký doufá, že mu účinkování v itaslkém rallyovém šampionátu pomůže a bude potom v IRC silnější.
Sedmadvacetiletý Jan Kopecký se zúčastní všech osmi podniků italského šampionátu ve Fabii S2000 spravanou Škoda Rally Italia Teamem. Šampionát se skládá z pěti asfaltových podniků, včetně zářiové Rally Sanremo zařazené i do IRC, a tří šotolinových.
"Tyto soutěže nezmám, bude to pro mě velmi obtížné," přiznává český jezdce. "Také jsou tam někteří velmi rychlí domácí jezdci, proti kterým budu soueřit. Oni jistě zanjí každou zatáčku a každý kámen na domácích zkouškách a v tom budou mít proti mě obrovskou výhodu. Ale určitě se toho hodně naučím a to mi jistě pomůže v mém účinkování v seriálu IRC."
Nyní však Kopeckého čeká Rally Islas Canarias, která se v rámci šampionátu IRC odjede 29. dubna až 1. května.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?