To, v co všichni čeští fanoušci věřilo, se konečně splnilo. Značka Škoda potvrdila vývoj motoru o objemu 1,6l s turbem, který bude nasazen v roce 2011 v MS rally.
Před pár týdny FIA konečně dala motorům o objemu 1,6l zelenou. Nasazení těchto motorů je plánováno na rok 2011. Značka Škoda teď potvrdila, že tento motor vyvíjí. Posléze se pochopitelně objeví ve Fabii.„To, že FIA vybrala menší motor, je pouze logickým vyústěním tendence, která je i v automobilovém průmyslu. V motorsportu se chceme i nadále angažovat, takže pochopitelně počítáme s motorem o objemu 1,6l,“ prohlásil Michal Hrabánek.S vozem Fabia S2000 slaví značka Škoda návrat do rallysportu opravdu ve velkém. „Nás vůz je s motorem o objemu 2,0l velmi konkurenceschopný. Doufáme, že to tak zůstane i nadále. Paralelně s projektem S2000 se rozběhly práce na turbomotoru 1,6l. Ten nebude nasazován pouze v MS. Vozy s tímto motorem budou moci jezdit i v různých národních šampionátech,“ pokračuje Hrabánek.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.