K zajímavé výpomoci se rozhodl tovární tým Škoda Motorsport. U italského importéra nesehnali pro šampionát kvalitního jezdce jako jedničku týmu, tak od továrny dostali Jana Kopeckého.
Poměrně nezávidihodnou situaci v poslední době řešil tým Škoda Italia. Italský importér byl jako jeden z prvních členem zákaznického programu Škody s vozy Fabia S2000 a rozhodně nebylo cílem nic jiného, než domácí titul. Tým však po loňské sezóně opustil Piero Longhi a jednání s uvolněným Bassem se stejně jako jednání s Travagliou nepovedlo. Zoufat však rozhodně nemusí. Od továrny dostali "zapůjčeného" Jana Kopeckého, což je jistě "náhrada" více než kvalitní.
Šéf továrního týmu Škoda řekl: "Tato aktivita kombinuje továrnu, import a soukromé sponzorské činnosti. Italský zástupce Škody byl jedním z našich prvních zahraničních partnerů a dlouhodobě je spolupráce na vysoké úrovni. Italský šampionát je jedním za nejkvalitnějších v Evropě a jsme rádi,. že se jej můžeme plnohodnotně účastnit. Tento program je jistě velmi marketingově zajímavý pro dovozce a tak i po sportovní stránce pro tým. Věřím, že dosáhneme co nejlepších výsledků."
"Je to pro nás něco naprosto nového. Získáme nové zkušenosti s novými tratěmi a proti silným soupeřům. Na italský šampionát se moc těším," dodávám Kopecký.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?