První část ovládl András Hadik s Istvánem Juhászem a Mitsubisho Lancer EVO IX. Druhou část byl vyhrál Josef Béreš s Róbertem Müllerem a Octavií WRC.
První den se nesl v duchu vítězství Hadika s Imprezou. Druhý byl Béreš s Octavií WRC. Béreš neměl závodění vůbec jednoduché, když celou první sekci absolvoval s nefungujícími diferenciály a druhou sekci začal defektem. Jelikož měli pouze dvě mokré rezervy, tak tři kola obuty na suchých a jedna mokrá znamenaly, že vůz na cestě klouzal. Aby toho ještě nebylo málo, tak odešlo servo. Celý den jim na záda dýchal Grzyb na Fabii S2000. Melichárkovi s Lancerem WRC patřila po vítězství na první RZ, čtvrtá pozice. Také to neměl s novou technikou jednoduché, protože se mu nedařily starty a snad pokaždé mu zhasl motor.
Skvělé časy při premiéře s Octavií WRC zajížděl mladý Cvrček. Pravidelnému účastníkovi slovenského mistrovství Drotárovi se na Fabii WRC pokazila spojka. Stejně dopadl i Karel Trněný se stejným vozem.
Hned z rána druhého dne zajel dva nejrychlejší časy Béreš, před RZ 11 se mu odporoučela poloosa, ale v servisu mechanici vše spravili. Do čela tak šel znovunastoupivší Drotár. Pronásledovaný Hadikem +6,8 . Béreš byl třetí se ztrátou 11,6 s na vedení, dvě vteřiny za ním byl Grzyb, další desetinu zpět byl Melichárek.
Do posledních tří Rz tak nebylo o ničem rozhodnuto. První rz po servisu vyhrál Drotár, když dal Bérešovi deset vteřin, Hadikovi pět. Na další zkoušce jeli Béreš s Drotárem stejný čas, dvě desetiny za nimi byl Melichárek. Před poslední rychlostní zkouškou tak vedl Drotár, druhý byl Hadik 8,3, třetí Béreš 11,9 a čtvrtý Melichárek 13,9.
Poslední rychlostní zkouška dlouhá třináct kilometrů tak měla rozhodnout o vítězi. Tu vyhrál Béreš před druhým Cvrčkem o deset vteřin. Hadik byl třetí šest vteřin zpět. Drotár rally nedokončil.
Fotogalerii Tibora Szabosiho najdete ZDE
Výsledky v časech
I.den
1.András HADIK - István JUHÁSZ H H SUBARU Impreza N12 N4 0:42:12.3 2.Jozef jr. BÉREŠ - Róbert MÜLLER SK SKODA Octavia WRC A8 +3.73.Grzegorz GRZYB - Przemyslaw ZAWADA PL ŠKODA Fabia S2000 +37.04.Zsolt SZÍJJ - Julianna NYIRFÁS H MITSUBISHI Lancer Evo VI A8 +1:03.35.Róbert BÚTOR - Dániel HOLCZER H CITROEN C2 S1600 A6 +1:08.86.Jaroslav MELICHÁREK - Richard LASEVIČ SK MITSUBISHI WRC 05 A8 +1:14.57.István ELEK - Gábor MAGYAR H MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +1:16.08.Maciej RZEZNIK - Przemyslaw MAZUR PL ŠKODA Fabia S2000 +2:00.79.Věroslav CVRČEK - Petr TEŠÍNSKY CZ ŠKODA Octavia WRC A8 +2:03.710.László HANKÓ - Gábor VERBA H MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +2:09.3
II.den
1. BÉREŠ-MÜLLER SKODA Octavia WRC A8 1 35:48.7 2. HADIK-JUHÁSZ SUBARU Impreza N12 N4 1 +10.63. MELICHÁREK-LASEVIČ MITSUBISHI WRC 05 A8 2 +17.84. GRZYB-ZAWADA ŠKODA Fabia S2000 S2000 1 +19.75. ELEK-MAGYAR MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 2 +36.56. BÚTOR-HOLCZER CITROEN C2 S1600 A6 3 +46.87. SZÍJJ-NYIRFÁS MITSUBISHI Lancer Evo VI A8 4 +1:01.88. CVRČEK-TEŠÍNSKY ŠKODA Octavia WRC A8 5 +1:13.59. RZEZNIK-MAZUR ŠKODA Fabia S2000 S2000 2 +1:14.710.TRNĚNÝ-PRITZL ŠKODA Fabia WRC A8 6 +1:32.8
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?