První část ovládl András Hadik s Istvánem Juhászem a Mitsubisho Lancer EVO IX. Druhou část byl vyhrál Josef Béreš s Róbertem Müllerem a Octavií WRC.
První den se nesl v duchu vítězství Hadika s Imprezou. Druhý byl Béreš s Octavií WRC. Béreš neměl závodění vůbec jednoduché, když celou první sekci absolvoval s nefungujícími diferenciály a druhou sekci začal defektem. Jelikož měli pouze dvě mokré rezervy, tak tři kola obuty na suchých a jedna mokrá znamenaly, že vůz na cestě klouzal. Aby toho ještě nebylo málo, tak odešlo servo. Celý den jim na záda dýchal Grzyb na Fabii S2000. Melichárkovi s Lancerem WRC patřila po vítězství na první RZ, čtvrtá pozice. Také to neměl s novou technikou jednoduché, protože se mu nedařily starty a snad pokaždé mu zhasl motor.
Skvělé časy při premiéře s Octavií WRC zajížděl mladý Cvrček. Pravidelnému účastníkovi slovenského mistrovství Drotárovi se na Fabii WRC pokazila spojka. Stejně dopadl i Karel Trněný se stejným vozem.
Hned z rána druhého dne zajel dva nejrychlejší časy Béreš, před RZ 11 se mu odporoučela poloosa, ale v servisu mechanici vše spravili. Do čela tak šel znovunastoupivší Drotár. Pronásledovaný Hadikem +6,8 . Béreš byl třetí se ztrátou 11,6 s na vedení, dvě vteřiny za ním byl Grzyb, další desetinu zpět byl Melichárek.
Do posledních tří Rz tak nebylo o ničem rozhodnuto. První rz po servisu vyhrál Drotár, když dal Bérešovi deset vteřin, Hadikovi pět. Na další zkoušce jeli Béreš s Drotárem stejný čas, dvě desetiny za nimi byl Melichárek. Před poslední rychlostní zkouškou tak vedl Drotár, druhý byl Hadik 8,3, třetí Béreš 11,9 a čtvrtý Melichárek 13,9.
Poslední rychlostní zkouška dlouhá třináct kilometrů tak měla rozhodnout o vítězi. Tu vyhrál Béreš před druhým Cvrčkem o deset vteřin. Hadik byl třetí šest vteřin zpět. Drotár rally nedokončil.
Fotogalerii Tibora Szabosiho najdete ZDE
Výsledky v časech
I.den
1.András HADIK - István JUHÁSZ H H SUBARU Impreza N12 N4 0:42:12.3 2.Jozef jr. BÉREŠ - Róbert MÜLLER SK SKODA Octavia WRC A8 +3.73.Grzegorz GRZYB - Przemyslaw ZAWADA PL ŠKODA Fabia S2000 +37.04.Zsolt SZÍJJ - Julianna NYIRFÁS H MITSUBISHI Lancer Evo VI A8 +1:03.35.Róbert BÚTOR - Dániel HOLCZER H CITROEN C2 S1600 A6 +1:08.86.Jaroslav MELICHÁREK - Richard LASEVIČ SK MITSUBISHI WRC 05 A8 +1:14.57.István ELEK - Gábor MAGYAR H MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +1:16.08.Maciej RZEZNIK - Przemyslaw MAZUR PL ŠKODA Fabia S2000 +2:00.79.Věroslav CVRČEK - Petr TEŠÍNSKY CZ ŠKODA Octavia WRC A8 +2:03.710.László HANKÓ - Gábor VERBA H MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +2:09.3
II.den
1. BÉREŠ-MÜLLER SKODA Octavia WRC A8 1 35:48.7 2. HADIK-JUHÁSZ SUBARU Impreza N12 N4 1 +10.63. MELICHÁREK-LASEVIČ MITSUBISHI WRC 05 A8 2 +17.84. GRZYB-ZAWADA ŠKODA Fabia S2000 S2000 1 +19.75. ELEK-MAGYAR MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 2 +36.56. BÚTOR-HOLCZER CITROEN C2 S1600 A6 3 +46.87. SZÍJJ-NYIRFÁS MITSUBISHI Lancer Evo VI A8 4 +1:01.88. CVRČEK-TEŠÍNSKY ŠKODA Octavia WRC A8 5 +1:13.59. RZEZNIK-MAZUR ŠKODA Fabia S2000 S2000 2 +1:14.710.TRNĚNÝ-PRITZL ŠKODA Fabia WRC A8 6 +1:32.8
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.