Nasser Al-Attiyah prohlásil, že mu až tak nevadí skutečnost, že bude muset během dnešní etapy startovat jako první jezdec. Katařan tak bude muset čistit trať ostatním jezdcům.
Nasser, který si během Rally Argentina odbývá svůj debut v šampionátu IRC, si přitom bude “užívat“ této pozice po dobu sedmi rychlostních zkoušek. „Nemyslím si, že by to byl takový problém, startovat jako první. Mělo by mi pomoci, že pršelo,“ řekl Al-Attiyah, který startuje se Škodou Fabia S2000 týmu Georges Rally Sport.„Pochopitelně, že to bude obtížnější, zvláště pak při brždění a zatáčení. Pro mě to ale není nic nového a tak se nestěžuji. Během dnešní etapy se pokusím ze sebe vydat absolutně vše. Uvidíme, na jakou pozici budeme mít,“ prohlásil před startem dnešní etapy Nasser.Vítěz včerejší superspeciálky, Kris Meeke, bude dnes startovat jako pátý, za Argenticem Villagrou. U Federica se objevily po včerejším testu obavy kvůli problémům s převodovkou. Toto podezření mohli zpozorovat diváci z onboard kamery, která zaznamenal menší dým v kabině vozu.Startovní pozice nejlepší desítky:1 Nasser Al-Attiyah2 Juho Hänninen3 Guy Wilks4 Federico Villagra5 Kris Meeke6 Gabriel Pozzo7 Claudio Menzi8 Jan Kopecký9 Nicolás Madero10 Marcos Ligato
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.