Nasser Al-Attiyah prohlásil, že mu až tak nevadí skutečnost, že bude muset během dnešní etapy startovat jako první jezdec. Katařan tak bude muset čistit trať ostatním jezdcům.
Nasser, který si během Rally Argentina odbývá svůj debut v šampionátu IRC, si přitom bude “užívat“ této pozice po dobu sedmi rychlostních zkoušek. „Nemyslím si, že by to byl takový problém, startovat jako první. Mělo by mi pomoci, že pršelo,“ řekl Al-Attiyah, který startuje se Škodou Fabia S2000 týmu Georges Rally Sport.„Pochopitelně, že to bude obtížnější, zvláště pak při brždění a zatáčení. Pro mě to ale není nic nového a tak se nestěžuji. Během dnešní etapy se pokusím ze sebe vydat absolutně vše. Uvidíme, na jakou pozici budeme mít,“ prohlásil před startem dnešní etapy Nasser.Vítěz včerejší superspeciálky, Kris Meeke, bude dnes startovat jako pátý, za Argenticem Villagrou. U Federica se objevily po včerejším testu obavy kvůli problémům s převodovkou. Toto podezření mohli zpozorovat diváci z onboard kamery, která zaznamenal menší dým v kabině vozu.Startovní pozice nejlepší desítky:1 Nasser Al-Attiyah2 Juho Hänninen3 Guy Wilks4 Federico Villagra5 Kris Meeke6 Gabriel Pozzo7 Claudio Menzi8 Jan Kopecký9 Nicolás Madero10 Marcos Ligato
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?