Kris Meeke řekl, že se o tomto víkendu pokusí získat již druhé letošní vítězství v Intercontinental Rally Challenge. Na programu je závod v Argentině.
Meeke, který letos obhajuje titul v IRC, svoje letošní první vítězství získal na začátku měsíce v Brazílii. Jeho náčiním samozřejmě bude Peugeot 207 Super 2000 týmu Peugeot UK.Nicméně, minimum zkušeností z tratí kolem Carlos Paz rapidně snižuje šanci na další úspěch. „Má představa o tom, co zde můžeme čekat, tu je, ale jel jsem zde před pěti lety. Ovšem základ bude asi stejný. Na startu se sejde také větší konkurence, než byla v Brazílii. Startovat budou Nasser Al-Attiyah a Federico Vilagra, oba dva budou silní, protože jsou zkušení a soutěž dobře znají,“ říká Meeke. „Nejdůležitější bude bodovat. Vítězství už máme, a tak nemusíme nutně vyhrát i zde, takže je na nás menší tlak.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?