Nasser Al-Attiyah nešetří před prvním startem v IRC sebevědomím, když rozhlašuje útok na titul v IRC. V plánu má přitom pouze sedm soutěží. Dokáže porazit jezdce jako je Meeke, Kopecký nebo Hänninen?
Nasser Al-Attiyah si během nadcházejícího víkendu odbude svůj první start v Intercontinental Rally Challenge. Výhlídky před prvním startem nejsou malé. Katařan sice promeškal dvě první soutěže (Monako a Brazílii), ale přesto by chtěl získat titul. Al-Attiyahovi by ke splnění tohoto cíle mělo stačit dokonce pouze sedm startů! „Pro letošní rok jsem naplánoval pouze sedm startů. Bylo by pěkné, kdyby se mi v nich dařilo. Rozpočet bych měl ale i na deset závodů, takže v případě potřeby by nebyl problém moje starty zvýšit,“ prozradil Nasser před startem Rally v Argentině. Al-Attiyah přitom letos startuje ještě v SWRC a na Arabském poloostrově. V průběhu roku ho čekají ještě starty s továrním Touaregem v rámci přípravy na Dakar.Katařan, který letos využívá služeb Škody Fabia S2000, se přitom v Argentině pasuje do role favorita. Těžit může ze svých bohatých zkušeností: V Argentině startoval v minulosti již šestkrát: „Ale také Kris Meeke bude velmi silný. Už letos vyhrál v Brazílii a je v dobré pohodě. Rally v Argentině jednoduše miluji. Se svou Škodou se také pořád více sžívám, musím ještě trošku vylepšit nastavení tlumičů.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.