Kalendář MS pro rok 2011 stále není znám. Světová rady FIA na svém včerejším zasedání k žádnému rozhodnutí nedospěla.
O konečné podobě kalendáře se tedy ještě bude muset jednat. Prezident a zároveň zmocněnec FIA (Jean Todt), prezident rally komise (Morrie Chandler) a promotér WRC (společnost North One Sport) si budou muset ještě jednou o konečné podobě kalendáře pro rok 2011 promluvit. Konečné rozhodnutí by mělo padnout do 16. dubna.V každém případě bylo dohodnuto, že P1 a P2 jezdci, kteří se účastní všech světových soutěží, budou moci mít své špiony jen na asfaltových soutěžích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.